אסתטיקה וריפוי גופני

הגוף והפנים שלנו הם חשובים, הן מבחינת המראה והן מבחינת התפקוד שלהם (בעיקר תפקוד הגוף). בעזרת טיפולים שונים לעור ולשרירים אפשר להשיג איכות חיים גבוהה יותר בזכות אסתטיקה ושחרור גופני.

נתחיל עם האסתטיקה, שחשוב לכולנו. אסתטיקה גורמת לנו להרגיש טוב יותר כשאנחנו עומדים מול הראי ומביטים בעצמנו, בעוד שחוסר אסתטיקה היא לא נעימה, לא לנו ולנו לסובבים אותנו. הדבר הבסיס ביותר שצריך לעשות הוא הסרת שיער בקריות אם יש שיער מיותר. טיפול זה נפוץ יותר בקרב נשים כי הופעת שיער מיותר בולט על הפנים או על הגוף שלהן פוגע בנשיות שלהן.

אפשר לעשות הסרת שיער בקריות בשעווה או בלייזר. שתי השיטות עוזרות להיפטר מהשיער המיותר, אך הראשונה היא לתקופה קצרה של כמה שבועות בעוד שהשנייה היא לצמיתות. כל אישה יכולה לבחור לה מה שהיא רוצה. למרות שהיא נפוצה יותר בקרב נשים, אפשר לראות גם גברים שמסירים שיער מהחזה ומשאר הגוף, ביניהם שחיינים (כי השיער יוצר התנגדות עם המים ומאט את השחייה), דוגמנים ועוד.

עוד בתחום האסתטיקה, חשוב ללכת אל קוסמטיקאית רפואית בקריות אם יש בעיות עור קשות, כמו פיגמנטציה, אקנה וכדומה. קוסמטיקה רפואית עוזרת לטפל בבעיות העור בצורה בריאה יותר מאשר תרופות שונות (עם או בלי מרשם). בניגוד לרוקחים ורופאים, קוסמטיקאית רפואית בקריות מבינה יותר לעומק בבעיות העור, משום שזו התמחותה, ולכן היא יכולה לעזור לטפל גם בשורש הבעיה ולא רק בתסמינים והיא תיתן עצות איך למנוע את אותן בעיות להבא.

סיימנו עם האסתטיקה, נמשיך בשחרור הגוף ממתחים ולחצים. עיסוי ספורטיבי בקריות מיועד לאנשים שעושים כושר גופני או עוסקים בספורט למחייתם, כאשר התדירות של הפעילות הגופנית היא גבוהה ועלולה לגרום לשרירים תפוסים ובעיות נוספות.

בעת עיסוי ספורטיבי בקריות משתמשים בלחיצות, תנועות נמרצות, מתיחות, ויברציות ועוד. זהו עיסוי שמגיע מתחום הספורט התחרותי, שבו הספורטאים עושים פעילות גופנית ברצף ולמשך זמן רב או פעילות גופנית מאומצת שמתפרשת על פני כמה מקצים או כמה שעות. פעילות גופנית כזו יכולה לגרום לדלקות שרירים, התכווצויות ועוד.

העיסוי חשוב יותר מהאסתטיקה, אך אין להזניח אותה בצד. חשוב לשמור על הכושר הגופני והמראה האסתטי באותה מידה, וכאשר משיגים כושר ואסתטיות החיים נעימים ויפים יותר.