אקווריום דגי נוי

בעוד בעבר נהוג היה להתייחס לתחזוקת אקווריום דגי נוי כגידול חיות מחמד בלבד, כיום נוסף לעניין ההיבט העיצובי שמהווה לא פחות משקל בעבור כל אדם שבבעלותו אקווריום. ממבט בעיצובי הבתים שמופיעים כיום בקטלוגים ניתן להבחין שהקמת אקווריום דגי נוי הופך לטרנד לוהט בתחום הסטייל וסגנון החיים, אך במקרים האלו ניתן לראות את בנייתם של חדרים שלמים סבבה סביב גידול דגי נוי והארכיטקטורה עצמה משאירה מקום של כבוד לדגים, בין אם זה באגם מלאכותי בחצר ובין אם זו תעלת זכוכית שמדמה נחל ועוברת תחת רצפת הסלון.

עליות ומחירים

להוציא את העיצובים היוקרתיים (כנ"ל), ניתן להקים אקווריום דגי נוי במחיר צנוע יחסית של מאות שקלים בודדות. המחיר הסופי נקבע, כמובן לפי סוגו של אקווריום (גודל המיכל, סוג המים וכיו"ב) והסוגים השונים של דגי נוי בהם תחליטו לאכלס את ה"רהיט" הקסום הזה.

מתחילים ? מכאן…

לחובבי גידול הדגים המתחילים מומלץ להקים אקווריום דגי נוי עם מים מתוקים, הסיבה היא שהקמתו ותחזוקתו של אקווריום כזה, פשוטה יחסית, אינה מצריכה השקעה כספית ראשונית גבוה (ציוד זול יותר) ומהווה צעד ראשון שיסייע לכם לצבור ניסיון מספיק להקמת אקווריום דגי נוי מורכב יותר, עם מים מתוקים חמים, מים מלוחים וכיו"ב.

מגוון דגים רב

אל תאמרו נואש, אקווריום עם מים מתוקים מתאים למגוון גדול מאוד של דגי נוי מיוחדים ומרהיבים. זה שאתם מתחילים לא אומר שלא תוכלו להקים אקווריום דגי נוי לתפארת בו תכלו להתגאות. למען האמת אקווריום דגי נוי עם מים מתוקים מתאים למגוון הרב ביותר של זני דגים מכל יתר סוגי האקווריומים.

ציוד חשוב

בין הציוד החשוב ביותר לכל אקווריום ניתן למצוא את המיכל עצמו (מומלץ מזכוכית), פילטר איכותי לסינון וניקוי המים, ומשאבת אוויר שתבטיח שהמים יהיו עשירים בחמצן ויוכלו להכיל דגי נוי בבטחה.

כתיבת תגובה