אריזה נכונה ומהירה

נאלצים לעבור? מתחילים ללמוד? מעט מאוד אנשים שוכנים כל החיים באותו אזור. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור לדירה אחרת כמה פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם. בעיני רבים מעבר דירה זה פרוצדורה מתישה. מאמר זה רלוונטי מאוד לאלו שעוברים לגור יחד בחודש הבא, ובו תוכלו לקרוא על נקודות למחשבה על מוביל דירות.

עברתם כבר דברים קשים מאלו

קחו את זה בקלות. חלק ניכר מהאנשים עוברים בנסיבות טובות כמו התקדמות למרחב מגורים מרווח יותר או שהסתיימו עבודות עיצוב הבית. ללא עוררין, המעבר יכול להיות שלב מתיש בדרך אבל גם אותו ניתן להעביר בקלות ובחיוך.

אריזה – כל מה שצריך למעבר דירה נינוח, מזורז וללא כאבי ראש

הכינו מראש, ערכו בדיקה של אפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מספיק זמן לפני. בדרך זו לא תהיו בלחץ ותוכלו להתכונן ליום הובלת המשרד בצורה מעולה.

לא מוצאים דקה לארוז? ניתן לאתר מס' רב של חברות שיכולות לתת שירות אריזה בנוסף לשירותי הובלה. צוות של אורזים יגיע אליכם מס' ימים לפני ההובלה כדי להכניס לארגזים את הרכוש שלכם.

אם במקרה מכריחים אתכם להתפנות מהבית לפני שבאפשרותכם להכנס למתחם אליו אתם עוברים אל חשש! בכל מקום בארץ פועלים מספר עסקים שבבעלותם מחסנים שכל מטרתם אחסנת תכולה. ניתן להשכיר לטווח קצר אך בחלקם יש גם אחסון לטווח הארוך ואפילו זול יותר.

לא מתפשרים על מחיר הובלות

אם אתם אלו שאורזים את הדירה או שלקחתם את שירות חברת ההובלה כדי לארוז כדאי לארוז את הדברים שלכם בקפדנות כך הם יגיעו בבטחה לבית החדש שלכם. לא היה מסב לכם אושר לדעת שכלי הקריסטל שדודה טניה נתנה לכם לחתונה לא יעבור את טלטלות הדרך, נכון?

אל תתפשרו ותחסכו על מובילים אמינים, לא כל בעל טנדר הוא מוביל מקצועי. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים כושר נשיאה רב ומיומנות. ישנם גם חפצים כגון: פסנתרים, פינות אוכל שידרשו פרוק והרכבה. מסיבה זו, יש לבדוק ולוודא שחברת ההובלות שלקחתם מוכנה לעבודה זו. עבודה זו דורשת עוד תשלום.

תאמדו את המעברים השונים בדירה הנוכחית ובבית אליו אתם מעבירים את הרכוש. אם יצא מצב שדלת הכניסה צרה מדי יש מצב טוב שתזדקקו להוסיף שירות של מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירותי מנוף בצורה נפרדת אך עדיף לכם לבדוק אם חברת המובילים אותה לקחתם לביצוע המלאכה נותנת שירות זה, כך תחסכו לא מעט. יש מקרים ששווה לקחת מנוף, גם אם זה אומר להוסיף כסף. שימוש במנוף יחסוך במכות על הרהיטים היקרים בדרך הארוכה למשאית.

זקוקים למידע נוסף? מעוניינים בהמלצות ובדיקת מחירים? בקרו עוד היום בפורטל http://www.movehome.co.il/ ותוכלו לקבל הצעות מטובי אנשי המקצוע בתחום

.

כתיבת תגובה