בגדים לחינה מרוקאית – אין חינה בלי בגדים מסורתיים

הבדים בורקים. הצבעים זוהרים. האפקט מרשים. במהלך טכס החינה לובשים ופושטים תלבושות לעתים תכופות כדי להעשיר ולגוון את הטכס. על מנת שייווצר הרושם החזותי המצופה  – אנחנו מזמינים אתכם להיחשף ולהתוודע אל המבחר העשיר של תלבושות שמציעה לכם חברה המתמחה בטכסי חינה.

מלבישה לחינה מרוקאית תשמח לסייע לכם לבחור ולהתאים תלבושות הולמות. עיצוב בגדים לחינה הוא לא רק מלאכה ומיומנות – הוא יצירה. הוא אמנות. לרשותכם ולשירותכם מעצבת תלבושות לחינה מרוקאית שתאפשר לכם להיראות יפים וזוהרים ומאושרים בטכס המסורתי.

מרקמי הבדים מעידים על עושר ויוקרה. הם "מתכתבים" עם אגדות אלף לילה ולילה – עדה עדה ותלבושתה. לכל עדה מסורת, השפעות, מאפיינים ויזואליים. את יופיה של הכלה המיועדת מעצימים תכשיטים המוסיפים לה נוי והדר.

החינה כמאפיין עדתי ייחודי

מי שבאים מרקע שבו לא נערך טכס מיוחד זה עשויים להשתאות נוכח העושר הלא ייאמן שייחשף לנגד עיניהם בזמן שהם יראו כיצד מתנהל הטכס. הם עשויים גם להתפלא נוכח השמחה שאין לה סייגים, המועצמת על ידי התלבושות הססגוניות, המאכלים המתוקים, נוטפי דבש, השירים המסורתיים שניתן לשלב בהם די ג'י, להקות מתופפים, תקיעה בשופר, להקת זמר וריקוד ועוד.

בגדים לחינה מרוקאית – עשויים משי, סאטן וקטיפה – רצוי ואפשר לשכור, לבני הזוג וגם לאורחים. ניתן לקבל חבילת קולקציה לחתן ולכלה הכוללת  שתיים – שלוש תלבושות ולמספר מוגדר ( כ -20 ) של תלבושות לאורחים. הואיל וטכס החינה נערך במתכונת משפחתית מספר המשתתפים בו אינו רב. כמו כן ניתן להזמין גם אפריון, כרכרה ואביזרים נלווים להעשרת החוויה.

אין ספק כי אם וכאשר יתבקש אדם זר שייקלע אל טכס חינה להצביע על מאפיין ייחודי בו הוא יגיד ללא היסוס כי המיוחד והמאפיין את הטכס הוא התלבושות הססגוניות שבהן לבושים החתן והכלה ואורחיהם.

תלבושות לחינה מרוקאית מכניסות לאווירה. אם לדייק –  הן יוצרות אותה והן משפיעות עליה. כאשר הכול לבושים בבגדים הצבעוניים הנוצצים הם חשים כמי שחוזרים במנהרת הזמן אל בית אבא-אימא ובית סבא-סבתא, אל ארצות המוצא, שבהן נוצרה והתגבשה מסורת טכסי החינה העשירים.