בגידה שמתגלה בפוליגרף

חיי נישואין יכולים להיות חיים יציבים, שלווים ואוהבים. שני אנשים שהתחייבו זה לזו, התחתנו והקימו משפחה חיים זה לצד זה. עם זה, השגרה שבסרטים לעיתים נראית אידילית, עלולה במציאות להיות הרסנית ומדכאת. בני הזוג בשגרה עלולים לא להקצות תשומת לב האחד לשני, לקבל אחד את השני כמובן מאליו, ולהפסיק להתייחס אחד לשני כבני זוג אלא רק כעמיתים לניהול אותו בית.

ישנם אנשים שבתגובה לשגרה הכרוכה בחיי נישואין מתחילים לחפש עניין מיני או רגשי בפרטנרים אחרים. במצבים מסויימים העניין נשאר רק בגדר פנטזיה, ובמצבים אחרים העניין מגיע לכדי בגידה.

בגידה היא אקט אלים שכרוך בהפרת האמון של בן הזוג. רוב הבגידות לא נועדו לפירוק משפחות אלא רק להשכיח את כובדו של היומיום, וכך עלול למצוא עצמו הבוגד או הבוגדת בבעיה במידה והם רוצים להמשיך לחיות לצד בן זוגם הנבגד.

יהיו מצבים שהבגידה לא תיוודע לעולם, אך בעולם הקטן שאנו חיים לסודות יש נטייה להתגלות. במצבים שבן הזוג מגלה על הבגידה כדאי לא להכחיש. ישנם אנשים שלא מוכנים בשום אופן להודות במה שקרה, ואפילו מגיעים עד למעמד של בדיקת פוליגרף , וב פוליגרף הם יוצאים דוברי שקר והפרשה מתגלה.

במידה ונעשתה בגידה, אך יש רצון להמשיך לחיות עם הבן זוג, חשוב לנתק כל קשר עם מושא הבגידה, להשקיע בזוגיות הקיימת, ובמידה והאמת מתגלה לא להכחיש אלא להתוודות.

כתיבת תגובה