בדיקת הגג לפני איטום הגגות

בדיקת הגג לפני איטום הגגות

בדיקה שגרתית של איטום גגות היא הכרחית לפני בוא החורף. לפני הגשם הראשון וכבר בסוף הקיץ, כדאי מאד לבדוק באמצעות חברה המתמחה בתחום איטום גגות שתבדוק באופן מקיף ומקצועי, אם היריעות הקודמות או האיטום הקודם אינו התבלה, או שישנם מקומות שעלולים לחדור מהם מים, אשר יכולים לסכן את המבנה שלכם.  בנייני מגורים, אשר וועד הבית בהם, אינו דואג לתחזוקה שוטפת של הגגות, יכולים להיווצר בעיות חמורות שבמיוחד הדיירים הגרים בקומות האחרונות, עלולים לסבול מהן. את ביצוע האיטום של הגגות בבניינים משותפים, יש לשלם מכספי וועד הבית, המשולמים מדי חודש, מה שיקל על הוצאות מיותרות של הדיירים השונים. חשוב כי תהיה חברה אמינה בתחום האיטום, אשר מבצעת עבודה מקצועית ואמינה. תכלו לקבל ייעוץ לגבי חומר האיטום שמומלץ לגג שלכם, במידה והחומר הקיים כבר התיישן.

העובש- האויב מספר אחד של הגג

ניתן לראות בהרבה מבנים של בנייני מגורים, עובש על הגגות. במידה ונוצרו שלוליות שלא רואים, בגלל סדק, או איטום גגות לא נכון הנזק והאויב מספר אחד הוא העובש, אשר הוא בעצם פטרייה שגורמת נזק לגג ולמבנה ויוצרת ריח רע של טחב. יש לחסום היטב ולבצע איטום מקצועי, שכן, התקרות של הקומות עלולות לסבול מרטיבות והנזק יכול להיות בלתי הפיך. לרוב חברות האיטום, יש את כל החומרים הדרושים לאיטום הגג. לא כל חומר איטום, יכול להיות מתאים, שכן חומרי איטום קודמים חייבים להתאים לחומר האיטום החדש, כלומר, אין להחליף חומר איטום חדש אלא למצוא את אותו החומר שממנו בוצע האיטום הקודם. לפני כל איטום גג, יש לפנות את הגג מכל מיני מפגעים שיכולים להפריע במהלך העבודה, אם אנטנות, חפצים ישנים, דודי שמש ועוד. יש לנקות היטב את הגג ואפילו לשטוף אותו, על מנת לבדוק אם ישנם סדקים, או תיקונים שיש לבצע וכן, החומר של האיטום חייב  להידבק היטב על הגג ולכן, חשוב כי המקום יהיה נקי.

לשמור על הנכס שלכם באמצעות איטום נכון של קירות וגגות

מים מחלחלים לאט והם עלולים להסב נזק רב למבנים. יש נזילות שמגיעות לבית או במרתף ואנו מגלים אותן לאחר הרבה זמן. חשוב לבחור חברת איטום ידועה כמו ארגמן איטום, אשר כבר עוסקים ומתמחים בכל סוגי האיטום הקיימים בשוק, מזה עשר שנים. שמירה על ערך הנכס שלכם, תהיה רק באמצעות איטום נכון, אמין ומדויק של חברת ארגמן איטום, אשר אף תעניק לכם בנוסף לעבודה המושלמת שהם מבצעים, עשר שנות אחריות..

כתיבת תגובה