בואו לערוך ערבי כיף בפארק מים

הילד חוגג בר מצווה?

שמתם לב כנראה שבשנים האחרונות התרחשו לא מעט שינויים בכל הנוגע לאירועים ושמחות. אם לפני מס' שנים היה זה מקובל להסתפק במסיבה פשוטה, אז היום אנו מנסים להשקיע בחגיגה שלנו מעט יותר. למה להתפשר על חטיפים מהסופר, מוזיקה באיכות גרועה והפעלות משעממות, כשניתן לערוך אירוע קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן, הכי חשוב, הפעלות ואטרקציות שונות עבור המוזמנים?

ערבי כיף

כשמדובר בבר-מצווה, מסיבת יום-הולדת או כל אירוע שמערב גם ילדים, יש לוודא שתהיה תעסוקה במהלך הערב כולו. ידוע שילדים נוטים להשתעמם ולאבד עניין, מהסיבה הזו יש צורך לדאוג עבורם למספר הפעלות ואטרקציות מיוחדות שיאפשרו לילדים לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של כמה אטרקציות שעומדות לרשותכם:

מגלשות ומתקנים רטובים

עורכים אירוע בחוץ? כל אותם מתקני מים זו אפשרות מצוינת לבדר את המוזמנים לאורך האירוע. מגלשות רטובות, מתקנים מתנפחים וטרמפולינות נועדו לילדים בטווח גילאים רחב למדי והם למעשה אטרקציה שמרבית האנשים לא נהנים ממנה באופן תדיר. עם אטרקציות כאלה בטוח שהמסיבה שלכם תהיה חוויה אמיתית.

פעילויות לפי תחביבים

הילדה רוצה קעקוע חינה? היא אוהבת לשיר ולרקוד? דרך נוספת לשדרג היא לדאוג לדוכנים והפעלות במגוון נושאים בהתאם לגיל המוזמנים ותחביבי הילד. אפשר, למשל, להכין קליפ בהשתתפות הילד וחבריו. כמו כן, אפשר להביא אמנית איפור בשביל איפור מרהיב. גם קעקועים זמניים הפכו לאהובים ובנות ובנים ישמחו לבחור להם אחד. הפעלות ופעילויות אלה יתאימו למגוון תחביבים ולגילאים של האורחים.

סימולטורים ושולחנות משחק

האופציה הקלאסית המתאימה לכל מסיבה היא שולחן משחק. כולם מתים עליהם ותמיד נהנים מהם. פיקפונג או כדורגל? או שאולי תרצו סימולטור נהיגה? מספר שולחנות משחק וכל האורחים יהיו מרוצים מהמסיבה.

מה לגבי האוכל?

זהו, בחרתם את האטרקציות למסיבה? עכשיו זה הזמן לדבר על אוכל. אין זה משנה אם זה אירוע לילדים או, להיפך, מסיבה בלי ילדים, האוכל הוא פרט קריטי. כשהילדים יסיימו עם האטרקציות הם ודאי ירצו לאכול. לכן, היום אתם יכולים לבחור מתוך לא מעט אופציות קולינריות מוצלחות.

ניתן, לדוגמא, להגיש שניצל או המבורגר איכותיים, אפשר גם לארגן ארוחה של ממש, כזו עם כל הפינוקים. אופציה נוספת היא לארגן שתי ארוחות נפרדות באירוע, אחת עבור הילדים ואחת בשביל המבוגרים באירוע בשביל לענות על הצרכים והרצונות השונים. וכמובן שאין ארוחה בלי קינוח, לכן בין האופציות המתוקות והטעימות אפשר לבחור ב בר ממתקים, פונדו שוקולד איכותי ואיך אפשר לשכוח, עוגת שוקולד.

זה הזמן להחליט!

בשלב הזה אפשר לדבר עם הילד ולבחון את חבילות האטרקציות. החליטו על ההפעלות במסיבה והאוכל שיוגש לאורחים בהתאם להעדפות שלכם, תוך התחשבות בתקציב וע"פ מס' המוזמנים. ביחד אפשר לארגן מסיבה שכל המשתתפים יאהבו, הגדולים והקטנים כאחד.

חוגגים? גם אתם יכולים להדהים את האורחים שלכם ולערוך מסיבה באמת בלתי נשכחת. אפשר להתחיל לארגן עוד היום את החגיגה הקרבה. לפרטים על אטרקציות והפעלות למסיבות – הכנסו לכאן, שם תוכלו למצוא לא רק פרטים יבשים, אלא גם מגוון הצעות ורעיונות שיסייעו לכם. שיהיה לכם בהצלחה.

כתיבת תגובה