בואו לשמוע על גינון!


בואו לשמוע על גינון! בערך בגיל ארבעים או חמישים, ולפעמים קצת לפני כן, הרבה אנשים מוצאים את עצמם בשלב בחיים בו מתחשק להם פשוט לשבת קצת, להירגע וליהנות מההישגים אליהם הגיעו עד כה – לחלק מדובר בהנאה מההתקדמות בעבודה, עבור חלק מדובר בהנאה מתא משפחתי קטן וקרוב, ובחלק מהמקרים הדבר שמסב להם אושר זה הבית שרכשו במיטב כספם, בעדיפות רבה לבית פרטי עם גינה.

ואומנם, נסו למצוא דבר יפה יותר מחצר עם גינה מטופלת; מקום לשבת בו ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לעשות ארוחה משפחתית כשמזג האוויר יפה, לשחק עם הילדים, או לגדל תוצרת ביתית. מוכרחים למצוא זרי פרחים?

רק לעתים רחוקות יש לנו את הפנאי והסבלנות לעסוק בנטיעה וגיזום, אז רובנו פונים לגנן למטרת ביצוע העבודה. כיצד? קבלו עצות למציאת סידורי פרחים:

– האם אינכם בטוחים את מי לשכור למטרת גינון? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית. בררו אצל שכנים וחברים אם יש להם גנן טוב. אדם ששמח עם עבודתו של הגנן ימליץ לכם על איש מקצוע בשמחה.

– בחרו בבעל מקצוע שיכול להגיע ביום ושעה קבועים, כך שתוכלו לדעת שהגינה מטופלת באופן קבוע ומתמשך.

– בחרו באנשי מקצוע המטפלים בכל היבטי טיפוח הגינה ולא רק בחלק מהם, כולל: שתילת צמחים חדשים, טיפול בעשבים, הדברת טפילים, תכנון נוף (שטחי ישיבה, שטחי נוי, מיצגי מים וכו'), תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

– ואמנם תמיד יותר פשוט לקחת הדבר לא מהווה תחליף לסיפוק שמסב טיפול בגינה בכוחות עצמנו. במידה ותקדישו לגינה שעתיים-שלוש בכל סופ"ש – כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וגם להנות הרבה על הדרך.

רוצים לשמוע עוד על נושא פרחים בחולון? גלשו לאתר http://www.al-haderech.co.il/ ותוכלו למצוא שם את כל המידע, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הטובים ביותר. תהנו!

כתיבת תגובה