בורנשטיין הגדלת חזה

המראה החיצוני שלנו פותח לנו הרבה מאוד דלתות, לא רק בגלל איך שאנחנו נראים, אלא גם בגלל תחושת הביטחון שהדבר מקנה לנו. האם אתם מרגישים בנוח בעורכם? במדינה חמה כמו ישראל, פעמים רבות מזג-האוויר פשוט מכריח ללבוש בגדים קצרים ככל האפשר. העניין הוא שרובנו היינו מרגישים נוח יותר אילו רק חלקים מסויימים בגופנו היו נראים טיפ-טיפה אחרת. זאת אחת הסיבות שבגללה המוני אנשים מחליטים להעביר עצמם ניתוחים קוסמטיים – למען יוכלו לשדרג טיפה את המראה – מהלך, שבמידה ומבצעים אותו במיומנות ומקצועיות, מוביל גם לשפור בביטחון-העצמי.

מהרגע שהחלטתם לעבור ניתוח קוסמטי אתם נכנסים למסלול ארוך אשר דורש מחוייבות, לפיכך מאד חשוב לא לעבור תחת סכין המנתח אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי שתשנו את דעתכם. בסיום, הרוב הגדול של המנותחים יוצאים שמחים, אך חשוב לקחת בחשבון את העובדה שכמו בכל ניתוח אחר, גם בניתוח פלסטי קיימות סכנות.

אז מה כדאי לבדוק אם מעוניים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? צריכים הגדלת חזה? להלן מספר עצות מועילות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב:

– למנותחי אף: ניתוח אף הוא בין הניתוחים המורכבים והמסובכים ביותר לביצוע מסיבה זו, חשוב לבחור במנתח מומלץ, אדם שאתם סומכים עליו בעינים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

– במקרה שאתם נעזרים במשקפיים, חשוב לדאוג לעדשות ראיה, כי לאחר ניתוחי אף לא תוכלו להשתמש במשקפיים למשך ארבעה שבועות לפחות.

בניתוחי חזה: חשוב לא לעבור השתלת סיליקון בחזה נפול מבלי לבצע הרמת חזה, שכן הוספה של משקל לבטח תעודד את נפילת החזה והעניין יהפוך לחריף יותר לאחר ניתוח ההגדלה.

– עדיף שלא להרים משקל כבד לאחר ניתוח חזה, מכיוון שלחץ עשוי להוביל לכאבים ואף להתרחבות הצלקות מהניתוח.

לטיפולי פנים: למי שהחל בטיפולים בבוטוקס לשם העלמת קמטים, כדאי להמשיך בטיפול פעם ב-4 חודשים בערך על מנת לשמור על המראה שהושג.

– קיימים בבתי המרקחת ובחנויות הטבע מגוון כדורים הומאופתיים אשר מסוגלים להקל בהורדת שטפי דם אחרי מתיחת פנים. בקשי מהמנתח אינפורמציה בנוגע לנושא.

תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום מרתק ומלא מידע, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על נושא ניתוחי חזה או על הקטנת חזה, משתלם לבדוק את הטקסטים הבאים בנושא הרמת חזה או לבקר באתר חזה חדש. הכי חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. רק בריאות ויופי!

כתיבת תגובה