בחינות בגרות באנגלית – פיס אוף קייק

רוצים להתקבל ללימודי תואר? לא התאמצתם מספיק במבחן הראשון?

למרות כי בתקופה זו, בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובגדול לא ממש מרמזת על חכמה, אך עדיין עדיף שתוציאו אחת, מפני שהדבר נראה טוב יותר בקו"ח שלכם, ולרוב אף תנאי מחייב כדי להיכנס ללימודי תואר מסויים. רוצים לדעת עוד על מבחני בגרות באנגלית? קיראו עוד.

איך עושים את זה?

ככל שתחכו יותר זמן אחרי סיום התיכון – ככה יותר תתקשו להתרגל שוב למסגרת הלימודים. ומהסיבה הזאת, מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם. יש בארץ מספיק מוסדות מוכרים שמעניקים קורסים בנושא שמעניין אתכם. עוד מידע על מוסדות לימוד אלה תמצאו בקלות בגוגל וכיוצ"ב. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או השתחררתם כרגע, תוכלו למצוא הטבות והנחות רבות על השלמת בגרות.

קחו בחשבון שאתם כבר לא בבית ספר, לכן , קחו את הנושא ברצינות יתרה והיו בוגרים, לא כמו כתלמידי בית ספר; בייחוד כעת, כשיותר ברור לכם איזה כיוון אתם מבקשים לעתידכם, וכשקיבלתם מושג גדול יותר על נושאים כמו בחינות בגרות באנגלית.

מה אתם אומרים על הציון הפסיכומטרי?

בחינה פסיכומטרית בנוייה בצורה שונה בתכלית מהדרך של ציוני הבגרויות. למבחן הפסיכומטרי יש חשיבות גדולה יותר מאשר המשקל של ציוני הבגרות, והבחינה כשלעצמה יותר קשה, למרות העובדה שהפסיכומטרי לא משקף את רמת חוכמתכם. ציון הפסיכומטרי בודק דווקא את הדרך בה אתם מתמודדים במצבי לחץ, את הזכרון שלכם ואת הפוקוס שלכם.

אפילו אם מסיבה כלשהי הוצאתם ציון נמוך במועד הבחינה הראשון שלכם – זה לא אומר שאתם מטומטמים, פשוט שהפעם לא הצלחתם; כמו להתחיל עם בחורה, הרוב נכשלים להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא ציון מכובד על הניסיון הראשון. אפשרי לגשם למועדים נוספים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת כסף וסיבולת לגשת למבחן שוב. את התוצאה הגבוהה ביותר שתתקבל – אתם לוקחים איתכם למשך שבע השנים הבאות.

בנקודה זו, אחרי שנחשפתם אל מידע ממוקד יותר על נושאים כמו ללמוד לבגרות, ואם יש לכם מושג איזה תחום לימוד מעניין אתכם ובמה תרצו לעבוד, כדאי שתעשו במידע הזה שימוש למען עתידכם: הירשמו לאחד הקורסים, הוציאו ציון טוב, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

כתיבת תגובה