בחירת גני אירועים

חשוב לכם שכולם יזכרו את האירוע שלכם? כולנו חולמים על ארוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה אורחים זוכרים מהאירוע? הבגדים, רמת האוכל, הזיקוקים, וכמובן את בעלי השמחה. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אולם להרבה מאוד מהאורחים אותם דברים חשובים, וכמובן על החשובים נשתדל לשים דגש נוסף.

איפה המסיבה?

המקום שבחרתם צריך לשקף אתכם ואת האספקטים שחשובים לכם. וילה על החוף תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בזמן שקיעה בים תקרין ילדותיות מבורכת, אולם יחודי ישקף את עושרכם בעוד שגן ארועים קטן ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על טקס בר מצווה מלכותי ומפוצץ, אך לפעמים אחרי התחלת התכנון קולטים בעלי השמחה שזה לא מה שהם רצו. אז לפני שאתם מזמינים גן חשבו ברצינות אם לאמיתו של דבר המקום הזה מתאים לכם .

תפריט האירוע

הסתיימה ההתמודדות עם גני אירועים? בוודאות אחד המאפיינים שחייבים לשקול ברצינות הן המנות שיוגשו. יכול להיות שזה נשמע קצת חסר בסיס, אבל מרבית המוזמנים רוצים ליהנות והדבר החשוב להם ביותר הוא התפריט שיוגש.

לפני בחירת האוכל תבדקו טוב טוב מי הם האורחים שיהוו את החלק החשוב ביותר בשמחתכם. במקרה שמדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, שמעדפים אוכל ביתי, תלכו לכיוון של מנות פשוטות יותר. במידה ומדובר בצעירים מיוחדים משנות ה-2010 רצוי לשקול תפריט יותר אקסקלוסיבי, אם זו בכלל חגיגת יום הולדת ויהיו בה הרבה נערות ונערים אז כמובן כדאי לבחור באוכל צעיר הכולל בתוכו פיצה, ההמבורגר ועוד.

אל תשכחו שזה בלתי אפשרי לרצות את כולם, על כן כדאי ללכת על מזון פשוט ומורכב, חדשני ומוכר. כך יש יותר סיכוי שיהיו למרבית האורחים מספר אפשירות להחליט. בסופו של יום, כדאי שיהיה מגוון של חלופות מאשר מספר מנות בודדות.

עיצוב האירוע

הואיל ונותר לכם זמן פנוי וזה עקרוני מבחינתכם להרשים את המוזמנים, תחשבו על רעיון מקורי, משהו חדשני ובנוסף על זה מסר שנראה לכם שחשוב שהמוזמנים יבינו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב המיוחד בעל משקל.

בנושא העיצוב לחלוטין אין גבול לדמיון; אפשר לתכנן הכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים מרכזיים; צבעי הארוע (חתונה לבנה, עיצוב פרחוני), תפאורה (ציפורים,חול ים) עיצוב הפרחים ועוד, רק תאפשרו לעצמכם להמריא בדמיון. ידוע שלא אחת שחגיגה פרטית משתנה להיות גם האירוע של ההורים של בעלי השמחה, בהתאם לזה בעיקר בנושא רגיש זה, זו הנקודה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מתלבטים לגבי מתחתנים 2011?

ההחלטה הכי קלה היא לנסות לרצות את כולם, אבל זכרו תמיד שלמרות הכל זה הארוע הגדול שלכם. אם יש דבר שבכל מצב אתם לא מוכנים להתפשר עליו למרות שהוא, מפריע לאחרים, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו לבני המשפחה בשקט ובעדניות שזה סופו של יום ההחלטה הסופית שלכם. תלכו עם הרגש ובחרו במשהו שהכי מקרין על אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים מידע מקצועי על הנושא קראו כאן עוד ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה