בחירת טיול בארץ או בחוץ לארץ

נוכל למצוא מגוון טיולים בארץ ובחוץ לארץ. חשוב להחליט לפני בחירה והזמנת הטיול מה אופי הטיול אליו אנו מעוניינים לצאת כיוון שהמגוון רחב והאופי של הטיולים משתנה מאחד לשני ובהתאם לקבוצות. ישנם טיולים שמתאימים למשפחות לעומת טיולים שמתאימים לצעירים או לאוכלוסייה מבוגרת יותר וכן הלאה.

נוכל לחפש אחר טיולים שונים המוצעים על ידי מדריכים פרטיים או על ידי חברות תיירות דרך אתרי האינטרנט או בעיתונים היומיים. נוכל למצוא טיולים המוצעים בארץ או לחילופין בחוץ לארץ במדינות שונות. ישנם טיולים קצרים הנמשכים כמה שעות ואילו אחרים ארוכים הנמשכים כמה ימים גם בארץ. ישנם טיולי מקום או עיר לעומת טיולים אחרים הכוללים כמה ערים או מדינות, תלוי כמובן בתקציב והעדפה אישית.

במידה ונרצה לחפש אחר טיול בארץ  לדוגמה בירולשים, נוכל למצוא טיולים מאורגנים בירושלים אשר חלקם אף מציעים הסעות מנקודות איסוף שונות בהתאם למיקום הגיאוגרפי בארץ (צפון, מרכז, דרום) הכוללים ארוחת צהריים באחת המסעדות בנוסף לסיור מודרך במקום אחד או בכמה מקומות ואתרים באותו איזור.

טיולים אחרים יציעו רק הסעות לאותו איזור ושם יתנו מספר שעות מוקצב מראש בשביל להסתובב חופשי באיזור כל אחד לאן שהוא רוצה. כמובן שיש גם אפשרות לחפש אחר אתרים ואטרקציות בסביבה הקרובה וניתן אף להזמין כרטיסים מראש כמו גם לחפש קופונים אשר מציעים הנחות ומבצעים עבור אותו אתר או לחילופין לרכוש כרטיסים במקום עצמו אך לא תמיד נוכל לקבל שם הנחה או מבצע.

אם ברצונכם לעשות טיול באופן עצמאי תוכלו לבדוק באתרי האינטרנט עבור מסלול מתאים אשר יהיה אפשר לשלב בו גם ביקור באתרים שונים באיזור עם שילוב של אטרקציה במידה ומעוניינים וכמובן גם מסעדה טובה בקרבת מקום.

נוכל אף להתעניין על סיורים בירושלים המוצעים על ידי חברות תיירות שונות או אפילו לבדוק האם נוכל למצוא מורה דרך בירושלים אשר יוכל לקחת אותנו לסיור בירושלים ולהסביר לנו על ההיסטורה של המקומות השונים תוך כדי שהוא מספר סיפורים מעניינים הקשורים למקומות השונים אותם נראה לאורך המסלול. נוכל לחפש סיורים המוצעים לקבוצות או לשלם למדריך שיסייר איתנו באופן פרטי.