בחירת מכון לניתוחים פלסטיים

לו רק יכולנו להיראות כמו בסרטים… אם תקחו מספר בני משפחה וחברים מחייכם, והגיוני שתגלו שחלקם כבר עברו ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי זה או אחר. וגם אם לא, אפשר לדעת בבטחון שחשבו על זה – אם הם עדיין לא קבעו תור למכון טיפולים… הביישנות שברפואה הפלסטית היא כבר מזמן פאסה – טכנולוגיה חדשנית, הסדרי תשלום ומחירים מצויינים, מידת מקצועיות והרצון החברתי להראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את הרפואה הפלסטית לפופולרית הרבה יותר מאי פעם.

מרגע שמחליטים לעבור ניתוח פלסטי מתחילים תהליך ארוך שדורש מחוייבות, ולכן חשוב לא לעבור תחת סכין המנתחים אם יש לכם ספק או סיכוי שתתחרטו. בסיומו של דבר, עיקר המנותחים יוצאים מהניתוח שמחים ומרוצים, אבל חשוב לקחת בחשבון שבכל התערבות כירורגית, אפילו בטיפול אסתטי יש סכנות.

אז מה צריך לשאול כשרוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה יש להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על ניתוחים פלסטיים? הנה מספר עצות שימושיות שבעזרתן תוכלו לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

– לניתוח אף: דירשו לבחון עבודות קודמות של המומחה שבחרתם, באופן כזה תוכלו להתוודע ליכולתו ולניתוחי אף שביצע בעבר.

– במקרה שאתם נעזרים במשקפי ראיה, מומלץ לקנות עדשות-מגע, מכיוון שאחרי ניתוחי אף אי אפשר להרכיב משקפיים למשך תקופה של חודש.

– ניתוח חזה: ניתן לבקש ולראות תיק עבודות של הרופא שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, ככה תוכלו בקלות להתוודע ליכולתו ולראות תוצאות ניתוחים אשר ביצע בעבר.

– לאחר ניתוח חזה חשוב מאד להתנועע עם גו זקוף ובחופשיות וכן לשמור שלא להגביל או לכווץ את אזור הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועות אלה יכולה לגרום להתכווצויות שרירים וכאבים חזקים באזור זה.

– לטיפולי פנים: ככל שעוברים יותר טיפולי בוטוקס לשם העלמת קמטים, כך גם תתארך ההשפעה השרירים שיוצרים את הקמטים נחלשים עם הזמן ובתגובה התוצאה נשמרת יותר זמן.

– במהלך הימים הראשונים שלאחר ניתוח הרמת הפנים מומלץ מאוד להמנע ממאכלים קשים, או מאכלים המצריכים הפעלת לסת חזקה או ארוכה.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום מורכב ומלא במידע, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא כירורגיה פלסטית או מנתחים פלסטיים, מומלץ לכם לקרוא את המאמרים הבאים המתפרסמים באתר www.shikumpe.co.il/. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפול על הצד הבטוח ביותר ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות!

כתיבת תגובה