בחירת תאורה לבית

היום כבר ידוע שלא רק גודל החדר, הרהיטים, הצבעים על הקירות ושאר האקססוריז הם אלו שמשדרגים או בונים את מראה החדר כולו אלא גם התאורה. לתאורה יש היום תפקיד גדול בכל מה שקשור לעיצוב פנים וגם לעיצוב החצר ומעצבי הפנים מקדישים זמן רב למציאת פריטים מתאימים שנותנים את האור ואת האווירה המתאימה בכל חדר. בחרנו עבורכם את העצות הטובות ביותר של מעצבי הפנים לעיצוב נכון באמצעות תאורה ולבחירת התאורה הכי מתאימה לבית שלכם.

תכנון מוקדם

קניית תאורה לבית צריכה להיעשות תוך מחשבה מוקדמת. העובדה שיש היום כל כך הרבה גופי תאורה מעוצבים מחייבת אותנו לחפש טוב טוב מה בדיוק יכול להתאים לכל חדר בבית שבו אנחנו מחליפים או מוסיפים תאורה. צריך להתחשב לא רק בעיצוב של גוף התאורה אלא גם בהתאמה שלו לחדר ולכן לפני שאתם בוחרים חשבו איזה סוג תאורה תתאים לחדר, האם החדר קטן ודורש תאורה חזקה או גדול ודורש פיזור של התאורה בשטח גדול. חישבו על צבעי החדר, העיצוב שלו והפונקציות שצריכות לבוא לידי ביטוי באמצעות התאורה – קריאה, צפייה בטלוויזיה באור, תאורת חירום ועוד.

מחשבה עיצובית מקורית

בחירת תאורה לא חייבת להיות רק על סמך מה שמוצע לנו על ידי רשתות הבית וחנויות התאורה המוכרות. היום אפשר למצוא מעצבים שמתמחים בתחום של ייצור אהילים וגופי תאורה ומציעים מוצרים שהם ממש יצירות אמנות מוארות. אפשר להפוך ככה את התאורה לנקודת מוקד בחדר וליצור סביבה עניין או להזמין פריט שמותאם בדיוק לצרכים שלנו ולמה שאנחנו אוהבים מבחינת עיצוב החדר.

כל חדר והתאורה שלו

בעבר היינו פשוט מתקינים מנורות פשוטות ובוחרים אהילי מתכת או נייר שהתאימו בצבעם או בדוגמה שנבחרה לאותו חדר אבל היום המצב קצת שונה. אפשר למצוא היום סוגים רבים של תאורה מעוצבת שמאפשרת לנו ליצור מראה שמותאם לחדר עצמו כך שלכל חדר יש את התאורה המיוחדת שלו. היום תאורה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל, כמו בחירת הרהיטים, הצבעים וכל שאר הפריטים והאלמנטים בחדר – המגוון הרחב מאפשר לנו לקלוע בול למראה הרצוי בכל חדר בבית.