בידור במלונות – מה כוללת חוויית הבידור?

צוות הבידור במלון בדרך כלל אחראי לחוויה כולה, ולעיתים רבות הוא הופך (בצדק) לגאוות המלון ולסיבה שאורחים חוזרים ופוקדים אותו. מעבר לשעשוע הילדים, גם המבוגרים זוכים לפעילות מתאימה מצוות מיומן שמכיר את הקהל ודרישותיו. אז מה מקבלים למשל במלונות פתאל באדיבות צוותי ההפקה של רוני אטיאס?
קבלת הפנים
אם תגיעו בתחילת השבוע לכמה ימים או לסוף שבוע בבית המלון, תמיד יחכו לכם בכניסה בהופעה של ממש, כמה שלא תהיו עייפים מנסיעה ארוכה כמה שתהיה, הם תמיד יצליחו להעלות חיוך על פניכם ולהתחיל את החופשה שלכם כבר בתחושות חיוביות. הם יתחברו באופן מיידי לילדים שלכם, מה שיקל על התחושה של הילדים במלון (שנוהגים להתלהב בחצי השעה הראשונה ואז להשתעמם במידה ואין מי שיבדר אותם) ולהזכיר לכם שעכשיו אתם רק צריכים לנוח ולצבור כוחות.
פעילויות לילדים
המקום בו יבלו הילדים שלכם הכי הרבה (כשימאס להם מהבריכה כמובן) יהיה מועדון הילדים. אחראי מועדון הילדים הוא בדרך כלל מישהו מצוות הבידור. בתוך המועדון יוכלו לצבוע, לצייר, לשחק, לצפות בסרטים, לרקוד, להתחרות ביניהם במשחקי ספורט שונים או אפילו סתם לבלות בתוך חדר שכולו צבוע בצבעים שהם אוהבים. כמובן שהפעילויות לילדים אינן נשארות רק בתחומי המועדון, אלא מתפרשות בדרך כלל בכל רחבי המלון, ובעיקר בלובי ובבריכה.
אירובי בבריכה
אם הפעם האחרונה שעשיתם איזושהי פעילות ספורטיבית הייתה המד"ס בטירונות, כדאי שתכירו את פעילות האירובי בבריכה. אמנם מדובר בפעילות קלילה במוזיקה מקפיצה, אבל לפחות תיזכרו כמה זה כייף להתחיל את הבוקר בפעילות ספורטיבית מהנה.
הצגות צהריים וערב
במשך ימים ולילות עומלים צוותי הבידור על הפקות והצגות. ההצגות מתחילות בהצגות ילדים פשוטות שיכולות להיות משוחקות בידי צוות הבידור המיומן או בידי בובות ומריונטות בעלות עלילה המתאימה לילדים. למבוגרים, בדומה להצגות הילדים, צוות הבידור מציע הפקות איכותיות ביותר, עם תלבושות איכותיות ותפאורות מרשימות. הפקות צוות הבידור בדרך כלל מתבססות על הצגות מוכרות ומעובדות לפי הקהל. פעמים רבות יוכלו האורחים להגיע גם להפקות של צוותי בידור אחרים במלונות אחרים, בתוספת תשלום או לא, יש לברר מראש.
הנחיות
מדי ערב במלון, רגע לפני מסיבת הדיסקו שכולם מחכים לה, צוות הבידור מציג איזושהי פעילות המתאימה למבוגרים. החל מבינגו, דרך תחרויות יופי בהן השופטים הם האורחים, הנחיות מבדרות הקשורות בזוגיות וגם תחרות כישרונות. מובן שלא מדובר בתחרויות אמיתיות, אלא רק בפעילות שכל מטרתה להצחיק ולבדר את האורחים, הפרסים בדרך כלל, בהתאם.

סטודיו קורן דור

סטודיו קורן דור כתיבה שיווקית, תוכן שיווקי, הדרכות על שיווק בפייסבוק, כתיבת מאמרים

כתיבת תגובה