ביטוח חובה מחירים נוחים


כל המידע על ביטוח רכב בישראל

לכולנו רכוש חשוב. דברים אלה לא רק עלו ביוקר, אלא הם גם בעלי ערך סנטימנטלי עבורנו. לפיכך, בכדי שנוכל להמשיך להנות מהם, יש לדאוג שיהיה ביטוח שיפצה אתכם במקרה של גניבה.

כאשר מדובר במכוניות, לסוגית הביטוח משמעות מיוחדת, שכן מלבד מקרים של גניבת האוטו, תמיד ישנו הסיכוי שתהיה תאונה. במקרה כזה רצוי שיהיה מישהו שיוכל לדאוג לנזקים של רכבכם, של האוטו השני והכי חשוב – אלה שנגרמו לכם. אתם יודעים איזו חבילת ביטוח מתאימה למכונית שרכשתם? מידע על פוליסות ביטוח בטקסט הבא.

ביטוח רכב מחשבון – כמה זה צפוי לעלות?

בימינו בשוק התחרותי של חברות הביטוח אפשר למצוא פוליסות ביטוח רבות, בגלל זה חשוב מאוד ללכת על זאת שהכי משתלמת. מהם הדברים הקובעים את מחיר חבילת הביטוח?

גודל הרכב – את המכוניות אפשר לחלק לכמה קטגוריות ע"פ גודל ומחיר הרכב. כמה שהאוטו שווה יותר, ככה גם הביטוח בשבילו יגדל.

גיל הנהג – הנפקתם את הרישיון במהלך השנתיים האחרונות? אם עוד לא עברו שנתיים והינך נהג חדש או צעיר, אתה עומד לשלם הרבה עבור הביטוח בשל התאונות שאליהן נקלעים נהגים צעירים. ככל שגדל הותק, כך המחיר של הביטוח יהיה נמוך יותר.

סוג פוליסת הביטוח – ממש לא כל פוליסת ביטוח מכסה דברים באופן מלא. מלבד הביטוח שהוא חובה, ישנה האפשרות לשלם על ביטוח משלים לצורך כיסוי נוסף של נזקים אם תקרה תאונת דרכים. כמו כן, תמיד ישנה האופציה לשלם יותר על הביטוח בכדי להמנע מההשתתפות העצמית אם קרה אסון

עומדים לחדש פוליסה? המשיכו לאתר הבא.

לסופו של עניין

בכנות, אחרי שכבר בחרתם לקנות רכב, ההוצאות הנלוות הן בהחלט מבאסות, אך כשמדובר בעניין רציני כמו החיים שלכם – זאת לא בחירה בכלל. חוץ מהעובדה שנסיעה בלי ביטוח זאת עבירה פלילית, אם תתרחש תאונת דרכים, הינכם צפויים לשאת בהוצאות של הטיפולים בביה"ח, טיפול השיקום והנזקים שנגרמו לרכב. חבל – עשו ביטוח בזמן!

כתיבת תגובה