ביטוח נסיעות לחול- טיפים

ביטוח נסיעות לחו"ל יעניק לך שקט נפשי.  נסיעה לחו"ל או טיסה לחו"ל היא אירוע מיוחד עבור רובנו. השהות במדינה זרה עם שפה זרה (רק בישראל מדברים עברית..) יחד עם אווירת חופש והרפתקנות, טומנת בחובה כל מיני סיכונים שונים. כל עוד אתה נמצא בישראל, סיכונים אילו כמעט ואינם דורשים ממך התערבות ביטוחית כל שהו אך כשאתה בחו"ל, לבד או עם חברים או משפחה וילדים, הכל הופך להיות מסובך יותר. אפילו פעולות פשוטות וטריוויאליות כגון ביקור רופא, קניית תרופות או אובדן מטען מקבלות משמעות וקושי אחר לגמרי בחו"ל.
לרוב האנשים שנוסעים לחו"ל, ביטוח נסיעות אינו הדבר הראשון שעומד לנגד עינם ולכן גם אינם עורכים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל לעומק. מומלץ לעשות ביטוח נסיה לחול לפני שאתם טסים לחול כך שבמקרה של הארכת זמן השהייה בחול תמיד תוכלו להאריך את הביטוח ולהיות מוכסים בביטוח שלכם.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית אזי ביטוח רפואי לחו"ל תופס משמעות חדשה וחשובה. טבע העולם הוא שילדים עושים שטויות ונוטים להיכנס להרפתקאות בקלות. בארץ הרפתקאות אילו יכולות לעלות בביקור קצר בחדר המיון או אצל האחות אבל בחול העניין לא כל כך פשוט. גם תפר קטן ביד או בדיקת רופא פשוטה וטריוויאלית יכולה לעלות כסף רב, בייחוד אם אתם נמצאים באירופה או בארצות הברית. כשיש לך ביטוח אז אין בעיה – הביטוח יחזיר לך את הוצאות הפעולות הרפואיות.
אחד מבטחי הבריאות החזקים והוותיקים שיש הוא ביטוח בריאות בחול של הראל. הראל היא מחברות הביטוח הגדולות והוותיקות בישראל. במשך תקופה ארוכה הראל התמחתה בביטוחי נסיעות לחו"ל מורכבים ורגילים. הראל ביטוח נסיעות לחו"ל יעניק שקט נפשי וכיסויי ביטוח מרביים. אחד מהביטוחים הנסיעות הידועים של הראל הוא ביטוח 669 המיועד למטיילים הרפתקנים. ביטוח זה יעניק למבוטח שקט בידיעה שלא משנה היכן הוא נמצא על פני כדור הארץ, במקרה בו תידרש הפעלת הביטוח, הראל תשלח צוות חיפוש והצלה. במקרים רבים בטיולים בדרום אמריקה או בהודו מטיילים ישראלים נקלעו למצב קטסטרופה או הלכו לאיבוד ובני משפחותיהם הפעילו את הפוליסה המיוחדת של הראל.

חשוב מאוד לעשות השוואת ביטוח לחו"ל לנסיעות קצרות לאירופה וגם לנסיעות ארוכות ולטיולי תרמילאות. רוב הביטוחים מתחילים מעלות של דולר ליום אז אם אתה מתכנן טיול תרמילאות של כמה חודשים, קח זאת בחשבון כי מדובר על הוצאה הכרחית שיכולה להגיע לכמה מאות דולר.

שים לב שביטוח בריאות רגיל או ביטוח בריאות פרטי שאתה רוכש בארץ אינו תקף במצבים רפואיים מסוימים בחו"ל ואינו יכסה הוצאות רפואיות לכן גם אם יש ברשותך ביטוח בריאות פרטי – דע שאינך מכוסה בנסיעות והטיולים בחו"ל. רבים שוכחים עובדה זו וקלעים לצרות צרורות אם קורה אירוע בחו"ל.

כתיבת תגובה