בילויים לילדים ושופינג למבוגרים בחוץ לארץ

תמיד הישראלים אומרים שאין כמו בישראל, גם אלו שחוזרים מחוץ לארץ אחרי חופשה מהנה. אז נכון, ישראל היא הבית שלנו, אבל גם מהבית צריך לצאת מדי פעם כדי להתרענן. אם אתם רוצים לצאת עם הילדים שלכם למקום שבו הם יוכלו ליהנות כהוגן ואתם תוכלו לעשות שופינג במחירים נמוכים, חפשו אותו מחוץ לגבולות ישראל.

רק בחוץ לארץ יש פארק בסגנון אגדתי, הלא הוא דיסנילנד המוכר והאהוב, ורק בחוץ לארץ אפשר למצוא מוצרי קוסמטיקה או איפור ובגדים של מעצבים מובילים ומותגים נחשבים במחירים הכי נמוכים שיש.

הקסם של דיסנילנד מוכר לכל הילדים, אבל מי שלא היה שם לא יודע עד כמה זה כיף, הרבה יותר ממה שזה נראה. דרך אגב, גם אתם, בגילכם המופלג, יכולים ליהנות שם כפי שלא נהניתם מעולם, והכל בזכות מתקנים ותהלוכות הלקוחים מתוך עולם הסרטים המצוירים (מיקי מאוס, שלגיה ושבעת הגמדים, היפהפייה הנרדמת) וגם מאלה שלא מצוירים (אינדיאנה ג'ונס, שודדי הקריביים).

אבל אם דיסנילנד לא מדבר אליכם, ואתם רוצים לעשות שופינג בזמן שהילדים מבלים להם, תחליטו מי מכם הולך עם הילדים לפארק ומי מקבל קצת זמן לבד. משהו אומר לנו שדווקא האבות יהיו יותר משמחים להצטרף לילדים, הרי שם הם יכולים להוציא החוצה את הילדים שבהם שמעולם לא נעלמו, רק התחבאו מהנשים שלהם.

אז אתן, אימהות יקרות, יכולות ללכת לחנויות של איפור או קוסמטיקה ולרכוש את כל הקרמים, הצלליות, השפתונים ועוד של החברות המובילות, שבישראל עולים הרבה יותר. אתם גם תוכלו לקנות בגדים של מותגים מובילים ואפילו של מעצבי על במחירים נמוכים בהרבה מאלו שאפשר למצוא בתל אביב.

כדי לא להיות בשוק מההוצאות שלכם, הן על איפור או קוסמטיקה ועל הלבשה והן על הבילוי בדיסנילנד, כדאי להציב סכום כסף מראש. קצת יותר קל להקציב מראש את עניין השופינג, כי יודעים מה רוצים לקנות. אבל בפארק השעשועים אתם פתאום יכולים למצוא דברים לרכישה שלא היה לכם מושג שיש, כמו מזכרות שונות וממתקים, כך שראוי שהתקציב לבילוי בפארק יהיה גמיש ככל האפשר כדי שלילדים תהייה חוויה מושלמת.