בין ביטול דו"ח לערעור על פסילה: על עורכי דין לתעבורה

דוחות על עבירות תנועה שלא בוצעו או פסילת רישיון נהיגה שלא בצדק לא מתקבלים על ידי נהגים רבים באופן אוטומטי. הרצון לצאת זכאי מהאשמות שווא כמו גם העלות הגבוהה של תשלום הדוחות או של חידוש הרשיון והמחיר של אובדן רשיון הנהיגה בחיי היומיום, למשל חוסר היכולת להגיע לעבודה בצורה קלה או בעיות בהסעת הילדים והמשפחה, גרמו לנהגים רבים לחפש דרכים לערער על החלטות הרשויות ולחפש פתרונות שיחלצו אותם מהמצב הלא נעים הזה. כל מי שביקש ערעור בבית המשפט יכול היום להסתייע בשירותיו של עורך דין לתעבורה שמבין בדיני התעבורה בארץ ומתמחה בתיקים מסוג זה.

איך עובד התהליך?

ברגע שבו החלטתם שהעובדה כי ניתנה לכם פסילת רישיון נהיגה אינה הוגנת, אתם צריכים למצוא עורך דין לתעבורה שיוכל לייצג אתכם בבית המשפט. לרוב ניתנת ארכה במהלכה אפשר להגיש ערעורים לבית המשפט ועורך דין טוב ומקצועי שמבין בדיני תעבורה יוכל לנסח כתב ערעור עבורכם בצורה שתשכנע את בית המשפט. חשוב כמובן לוודא כי עורך דין לתעבורה שבחרתם הוא בעל ניסיון מספק וכי מאחוריו תיקים שעברו בבית המשפט ונחלו הצלחה בביטול גזרת הפסילה. אם נדמה לכם שעורך הדין לא מספיק חד ומוכשר לייצג אתכם בבית המשפט עדיף לחפש מישהו מוצלח יותר, גם אם קיבלתם אלף המלצות, זאת משום שעדיף לסיים את התהליך במהירות ולא לגרור ערעורים מסוג זה עד הרגע האחרון. לאחר הגשת הערעור עורך הדין ייצג אתכם בדיון בבית המשפט והאחרון יפסוק בהתאם לטענות שתציגו.

חיפוש עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה ניתן למצוא בכל עיר ומספר עורכי הדין המתמחים בתחום זה רק גדל בכל שנה. ניתן לחפש עורך דין לתעבורה דרך האינטרנט, ליצור עמו קשר ישיר ולבדוק אפשרות לעבודה משותפת, אפשר לקבל המלצות מאנשים שהסתייעו בשירותיו של עורך דין לתעבורה זה או אחר או לפנות לעורך דין המתמחה בתחום שונה ולבקש ממנו המלצות לקולגות. ככל שעורך הדין מקצועי ומנוסה יותר, וצבר ידע רב יותר בהליכים אלו מול בית המשפט, תוכלו לקרב את עצמכם יותר לביטול הגזרה המרה ותחזרו לשגרה בשקט.