ביצוע ניתוחים סטטיסטיים בעסק

כל אחד והאתגר שלו, פתיחת חברה חדשה מאז ומעולם היא לא משימה מובנת מאילה, אפילו לא קרוב, מעבר לכסף הדרוש היא מצריכה גם הבנה של הסקטור העסקי בו הוא מתנהל, מיומנות ניהולית וכמובן, נסיון וידע בתחום. החלק שאפילו עוד יותר עצוב, הוא כמובן ההכרה בעובדה שגם אחרי 4 שנים שהארגון שלך עובד טוב, הסיכון הכלכלי נותר.

כיצד, אתם תוהים? בשל הסיבה שלמרות ששהקמת העסק שורדת את תלאות ההתחלה, אין די בכך – כי כולם רוצים לפרוח ולגדול הרבה יותר. אך חשוב להפנים שככל שהארגון גדל, אפשרות הבקרה והשליטה יורדת. אז איך ומה יכול לסייע להנהלה לשלוט טוב יותר בעסק?

ניתוחים סטטיסטיים – התחלה טובה לכל הדעות!

למסעדות וכמובן גם לסופר שכונתי האספקט הניהולי הוא בוודאות פשוט יותר לעומת חברות ענק, ובדרך כלל לא מחייב רכישת כלים טכנולוגיים מיוחדים. אך עסקים גדולים שמגלגלים סכומי כסף משמעותיים, ברוב המקרים צריכים גם בשביל לנהל טוב יותר את המתרחש בעסק וכמובן ע"מ לפתח את העסק, "עזרה חיצונית".

איזה כלים עוזרים לניהול נכון

תחום טכנולוגי חדש שתופס תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בארצות הברית, הוא הנושא המרתק של תוכנות וכלי – BI; כלל הפיתוחים שנמנים בתחום זה נועדו לסייע למנהלים בשלב קבלת ההחלטות ובהגעה לתובנות ניהוליות בכל המתרחש אצלהם בארגון.

השקעה באמצעים לדוגמת עיבוד נתונים, מערכות אחזור מידע או פתרונות מחשוב אחרים, הם דוגמא משנית לאופציות העומדות לרשות ההנהלה של העסק. בכל אלמנט או תשובה טכנולוגית שתבחרו מעולם של מערכות המידע תיהנו מיכולות רבות חשובות לעסק לדוגמת כריית מידע, התמודדות נכונה עם מסות עצומות של מידע, אינטגרציה בין נתונים ממקורות מקבילים בפירמה וכו', כך שעבודת הניהול מתייעלת ונהיית קלה יותר, וניתן עם קצת הגיון בריא לשפר תהליכים בעסק.

כפי שכבר הסברתי, יש מספר גדול של דרכים מעולות לייעול ושיפור תהליכים בעסק שלכם, מה שחשוב זה להתחיל עם הצעד הראשון ולהתייעץ עם מומחים בתחום של הבינה העסקית, שמסוגלים לאפיין בדרך מקצועית את הצרכים של הארגון ולהתאים עבורו את הכלים הטכנולוגיים האיכותיים ביותר.

בכל פרט ושאלה אתם כמובן יכולים ליצור איתי קשר.

כתיבת תגובה