ביצוע שיפוצים בתל אביב

הטפט התקלף? הדירה צמאה ליחס?

בעולם הקפטילסטי של היום, יש לנו צורך בדברים חדשים לעתים. הצרכים שלנו הם דבר שנרכש ומשתנה ובואו לא נשכח את האופנה – רק לפני חצי שנה שינינו את צבע חדר העבודה בצהוב ואילו היום אפור עכבר הוא הדבר הבא. אז לא נצבע שוב? ברור!

מחפשים ריצוף שיש? לפניכם מס' נקודות למחשבה

לשמור על מראה עדכני עלול להיות עסק יקר ולכן יהיה עדיף אם תחשבו על פתרונות שיחזיקו אתכם מספר שנים.

תכנון החלל – מומלץ להשקיע מחשבה בנושא זה, חלוקת שטח נכונה אומרת ניצול חכם של הבית ונתינת מענה לצרכים שלכם. גם בבית קטן ניתן לנצל בצורה מירבית את השטח שברשותכם ולהתאים אותו לאפשרויות רבות.

משחק בצבע – צבע הוא כרטיס הביקור של ההדירה שלכם והוא מהדברים העיקריים שהעיניים שלנו רואות בהגיענו לדירה שטרם היינו בה. צבעים יכולים להיות תלויי אופנה. לכן, מומלץ לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו גוונים של צבעים יהיו רלוונטיים גם עוד מספר שנים. הקפידו להתאים את צבעי הבית לאופי שלכם ולריהוט.

ריצוף אבן – כי פשוט הגיע הזמן!

היא לא מוכנה לחכות יותר? היא חושבת שאתם חייבים לחדש? החורים בקירות מצביעים לזה שהיא צודקת. המון אנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב ודוחים את ביצוע שיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש פאר של בית מלון מדי יום בדירה שלכם מאשר ליסוע לעוד חופש בלונדון?

השקעה בדירה

זה כלל לא משנה מתי עברתם לדירה חדשה, מוכרים את הדירה בבניין הישן או שאתם חייבים כבר לשנות את ה"לוק" של הדירה? הוספת אלמנטיים עיצוביים לדירה, ביצוע תחזוקה מעת לעת והקפדה על מראה חדש יעלו את ערך הבית!!!

דירה ישנה ומוזנחת תדחה קונים עתידיים ואילו בית שעבר עבודות שיפוץ מהיסוד והושקע בו לא מעט כסף גם ישדרג את חיי היום יום וגם תמכרו אותו בקלות ועבור סכום גדול בעשרות אחוזים כשתבחרו למכור.

זקוקים למידע נוסף על שיפוצים בתל אביב? בקרו עוד היום באתר של http://www.h100.co.il/ ותקבלו פרטים ממיטב אנשי המקצוע בתחום – כדי שבבית יהיה שמח.

כתיבת תגובה