בית דפוס דיגיטלי – בית הדפוס בעידן המודרני

בעידן האינטרנטי עפ"י רוב כל העוסקים בנושא כבר עושים שימוש בשיטת הדפוס הדיגיטלי. לבית הדפוס הספרתי יתרונות רבים. פרוצס ההפקה נוח, ההדפסה טובה ואמינה. מעלה נוספת, בכל זמן ניתן להכין כמות לא גדולה ולערוך שינויים ועדכונים בעלויות לא גדולות. החיסרון של כל בית דפוס דיגיטלי הוא שאין מבחר גדול של גלילי ניירות שמתאימים למכונה הדיגיטלית.

בית דפוס דיגיטלי– הזמנת כל עבודה על ידי האינטרנט

* יש שתי סוגים של בתי דפוס, דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי. דפוס דיגיטלי הנו המילה האחרונה בתחום. בדרך אחרת מדפוס האופסט לא נצרך לעשות שימוש בגלופות ופעולת ההפקה יותר מהירה. בבתי דפוס האופסט הדפיסו רק כמויות גדולות, גם אם לא היה צורך בבכל התוצרים.

* השימוש בשיטת הדפוס הדיגיטלי מצוי, פשוט ואינו יקר. ניתן לעשות הזמנה של כמעט כל דבר בכל גודל. היתרונות הרבים של הדפוס הדיגיטאלי כמו העבודה המקצועית, רמת הדיוק, המהירות ועוד הפכו את אופן השימוש בדפוס הדיגיטלי עממי ומצוי מאוד.

* בבתי דפוס דיגיטליים אפשר להזמין עבודות דפוס היישר מהכורסא. לא נדרש לטרוח ולבוא אל בית דפוס. אתרי רשת למכביר נותנים מגוון אופציות של סגנון ייחודי מוכן שבו אתם יכולים להכניס את הלוגו, את הסלוגן ותמונות בנושא. עוד לפני שגומרים את תהליך העבודה אפשרי לצפות כיצד תיחזה התוצרת המוגמרת ואם צריך לערוך תיקונים.

* בית דפוס בשיטה הדיגיטלית פועל לפי שיטה טכנולוגית היוצרת מיזוג בין מכונת ההדפסה והמחשב. הודות לקשר הזה, אפשרי לבצע את מלאכת ההדפסה במהירות ועלויות כספיות נמוכות יותר.

* בתי דפוס לרוב התחילו לעבוד בדרך הדפוס הדיגיטלי. הרבה מהם מתרכזים בתחומים מסוימים כמו ניירת למשרדים, בשילוט, בפליירים, בהדפסת מעטפות וכולי.

מדפסות משולבות – המדפסת הראוייה למשרד הביתי

* מדפסות משולבות הן המצאה יוצאת מן הכלל המאפשרת לכל משרד ביתי להכניס ציוד משרדי, והכול במכשיר אחד.

* מדפסת משולבת היא אמצעי המשלב סורק אופטי, מדפסת ביתית, מודם. באמצעות השילוב ישנה אפשרות גם להדפיס הדפסים מהמחשב בבית, לסרוק תצלומים לתוך המחשב הביתי לשגר ולקבל מסמכים בפקס. מדפסת משולבת חוסכת מקום. בכל שולחן משרדי או בשולחן כתיבה ביתי אפשרי למקם את המדפסת ועדיין יישאר מקום רב. בזמן האחרון קימים בשוק מדפסות משולבות שאינן מחווטות שאותן אין צורך להניח על השולחן.

* בסיבת הקונקורנציה הגדולה בין החברות השונות המייצרות מדפסות משולבות, מחיריהן של המדפסות יורדים כל הזמן. אם בעבר קניית מדפסת ביתית הייתה עלות כספית לא זולה, בעידן זה בכל משרד ובבתים פרטיים קיימת מדפסת משולבת.

כתיבת תגובה