בית ספר לאנגלית

מחקרים אחרונים מראים ש כמעט שני מיליארד מהאנשים בעולם בקיאים באנגלית ברמה ממוצעת ומעלה. חושבים ללמוד ולשפר את השליטה באנגלית בעזרת לימוד קורס אנגלית?

אנו זקוקים לשפה האנגלית בזמננו הפרטי לשם תקשורת עם בני אדם ברחבי העולם, לנגישות טובה יותר למקורות אינפורמציה ולשם התנהלות עסקית. ואומנם, כל התקשורת העסקית מתנהלת באנגלית, וקיימת מגמה שלפיה ככל שהעובד נמצא בתפקיד בכיר יותר, כך נדרשת בקיאות רבה יותר בשפה.

מדוע כדאי ללמוד את השפה האנגלית? יתרונות לימוד השפה הם רבים, והם כוללים:

– בקיאות באנגלית משפרת את מידת הצלחתנו במערכת החינוך, במיוחד באוניברסיטה, אשר במסגרתה קיימת הסתמכות על טקסטים אקדמיים אשר כתובים בשפה זו.

– למטרת שיפור אפשרויות ההעסקה בארץ ובעולם ושיבוץ בתפקידים אשר מתנהלים באנגלית. השפה האנגלית משמשת אותנו כשפה הבינלאומית המקובלת ביותר בעולם, בפגישות עם משקיעים מחו'ל, תכתובת עם חברות מארצות אחרות וכאשר אנו נשכרים לעבודה במדינות אחרות. לעתים קרובות, מי שאינו דובר את השפה עשוי להיתקע מאחור.

– לימוד שפה נוספת מהווה אימון למוח האדם וסיוע לשיפור פעולתו.

– העשרת עולמנו האישי והתרבותי עם סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה, יצירות ספרות, מגזינים וטקסטים המתפרסמים באנגלית. זה בולט במיוחד ברשת האינטרנט, שם הרוב הגדול של האתרים כתובים ומתנהלים לחלוטין באנגלית.

אלו הם רק מעט מהיתרונות בלימוד אנגלית, שאליהם ניתן להוסיף את האפשרות לטייל במדינות אחרות בנוחות וסיבות כמו מיצוי הפוטנציאל האישי.

אז אם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית, תוכלו למצוא מגוון תוכניות שיסייעו לכם להעמיק את ידיעותיכם בשפה. בין אם אתם מחפשים שיעורי אנגלית ובין אם אתם רוצים בית ספר לאנגלית, פשוט מצאו מה מתאים לכם וגשו לעבודה. בטוח תתפלאו לגלות כמה מהר ניתן להשתפר!

כתיבת תגובה