בלש פרטי – הדרך הטובה ביותר לגלות את האמת.

מי אוהב כשמסתירים ממנו דבר מה? מי אוהב לחיות באפלה בלי לדעת מה קורה מסביבו? רק המחשבה שמישהו אינו אמיתי איתנו עלולה לגרום לנו לצמרמורת נוראית בכל הגוף. מלבד ההשפלה והתסכול, השקר עלול לפגוע במשפחה, בכסף או ברכוש שלנו. שכירת בלש פרטי לא רק מטיבה עימנו ע"י גילוי האמת, אלא גם יכולה למנוע מאיתנו להפוך לקורבנות של מרמה.

אז מיהו בלש פרטי? בלש פרטי הוא אדם העוסק בחקירות ובילוש במסגרת אזרחית, במטרה לאסוף מידע שאינו במסגרת של "שירות לכל". כמו כן בלש פרטי מבצע מעקבים, מנהל חקירות בגידה, מודיעין עסקי, מודיעין תחרותי, מעקב אחר עובד שחשוד במעילה, איתור האזנות ומכשירי ציתות שהציבו לכם בבית או על קו הטלפון ועוד.

הקריטריונים לקבלת רישיון חוקר פרטי בישראל הם התמחות של שלוש שנים במשרד חקירות ומעבר מבחן הסמכה של משרד המשפטים. יוצאי תחום החקירות בשרות המדינה יכולים להגיש בקשה להכרה בעבודתם הקודמת כזמן התמחות, והוועדה לרישוי חוקרים פרטיים  תבחן את הבקשה ותכיר בתקופה המלאה או בחלק ממנה.

אנשים רבים אינם מבינים את הדחף לשכור בלש פרטי עם כל התעוררות של חשד קל. הם מאמינים שהתקנת מצלמות או האזנות סתר מצביעות על לחץ. יתכן שיש מקרים שבהם ההנחה הזו נכונה, אך במקרים מסוימים יש לאמצעי הבילוש חשיבות אדירה. לדוגמא: מצלמה נסתרת עשויה לעזור במקרה שבו היא מתעדת מטפלת מתעללת בפעוט שעליו היא שומרת. בנוסף לגילוי האמת תוכלו גם לצבור ראיות מפלילות כדי לוודא שהמתעללת תועמד לדין.

כדי להשיג את הראיות בזמן הקצר ביותר עליכם לשכור את שורותיו של בלש פרטי בעל ניסיון מוכח בתחום, מקצועי, מיומן ודיסקרטי. כמו כן בלש מקצועי יודע אל מה להתייחס בזמן המעקב. בלש פרטי טוב הוא חוקר מעולה שאינו זקוק לשיטות קלוקלות ופסולות כדי להביא תוצאות.

לסיכום: אחת הדרכים לצבירת כוח היא ידע, כי ברגע שהוא בידינו כך נוכל לפעול בצורה מושכלת ומתוך ראייה אסטרטגית. הבלש מבצע מעקבים אשר עשויים להועיל לאותו איש שהזמין את השירות.  וודאו שהבלש שאתם שוכרים מכיר היטב את חוקי המדינה ושהוא פועל באופן נקי.

כתיבת תגובה