בניית אתרים בשיטה הטובה ביותר

להלן, תמצא כמה טיפים וטריקים מבוססי מחקר כיצד לשפר את עיצוב האינטרנט שלך.

  1. הפוך את מהירות האתר לעדיפות מוחלטת
    המהירות חשובה, וזו כנראה אחת העובדות הכי פחות מתווכחות בעולם עיצוב אתרים. מחקרים מראים שזה משפיע על כל דבר, החל משיעורי יציאה מדף הכניסה לשביעות רצון המשתמשים ועד לשיעורי המרה והכנסות.

מהירות האתר משפיעה על עיצוב אתרים
אם האתר שלך איטי, המבקרים לא יישארו בסביבה. פרק זמן. בנוסף, מכיוון שלמשתמשים אכפת, מנועי חיפוש יתייחסו גם למהירות טעינת הדף שלך בדירוג שלהם. מסיבה זו, חיוני שתשקיע בהפעלת האתר שלך במהירות האפשרית.

איך? המאמרים הבאים יובילו אותך לדרך הנכונה:

  1. השתמש בקיפול
    האם עדיין יש דבר כזה קיפולים זה חלק מוויכוח סוער. יש האומרים שבשל המספר העצום של גדלי המסכים בימינו, הקיפול כבר לא חשוב. לאחרים יש דעה אחרת.

עם זאת, האמת היא שגם בשנת 2018, אנשים בילו 57% מזמנם מעל הקצה, ומאז ירדו באופן דרמטי. 74% מהזמן שלהם מושקע בשני המסכים הראשונים.

השתמש בטיפים לעיצוב אתרים מתקפלים
אז נראה שקיפול עדיין חשוב. עבור האתר שלך, זה אומר שאתה צריך לתעדף את התוכן שלך ולהשתמש בשטח הפנוי כדי למשוך משתמשים כדי שיוכלו להמשיך. הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת:

השתמש בכותרות ברורות ותיאוריות – הסביר מה האתר שלך יכול לעשות עבור המבקרים והדגש את היתרונות. היו קצרים והשתמשו במילים חזקות. לעצות נוספות, עיין בטיפים שלנו לקופירייטינג.
כלול את הקריאה לפעולה העיקרית שלך – כדי לשפר את סיכויי ההמרה, הקיפול הוא הזמן להתחיל את מסע המשתמש. ודא שה-CTA שלך גלוי בבירור.
אם אתה מבצע בניית אתר איקומרס או כל אתר אחר כלול מדיה – תמונות, וידאו או אודיו כדי לעזור להדגיש את הנקודה שלך. בהמשך נדון בתוכן חזותי.
מצא דוגמאות נהדרות נוספות לשיטות העבודה לעיל במאמר זה.

  1. השתמש בחוק היק
    חוק היק קובע שככל שיש לאדם יותר אפשרויות בחירה, כך ייקח לו יותר זמן לקבל החלטה.

למעשה יש מחקר מעניין על התופעה הזו שבה אנשים בסופרמרקטים מנסים פחות או יותר ריבות. בסופו של דבר, אלה עם יותר אפשרויות בחירה היו בסבירות נמוכה בהרבה שיקנו ריבה מאשר אלה עם פחות אפשרויות.

חוק היקס טיפים לעיצוב אתרים
עד כמה זה חשוב לאתר שלך? מכיוון שאתה יכול להגדיל את ההמרות על ידי הגבלת האפשרויות שאתה מציע למשתמשים שלך. הנה כמה דוגמאות לאיך זה עשוי להיראות:

צמצם את מספר פריטי התפריט
הגבלת שדות טפסים
התמקד בקריאה אחת לפעולה
הצג רק כפתורים חברתיים עבור רשתות שאתה פעיל בהן
היצמד ליעד אחד בכל עמוד
יש עוד המון דרכים להפחית את העומס באתר שלך ולהניע משתמשים לבחירות שאתה באמת רוצה שהם יעשו. למעשה יש ספר אלקטרוני.

gotop

חברת GO TOP מציעה מגוון שירותי קידום אתרים לעסקים , בניית אתרי אינטרנט, פרסום אינטרנטי בגוגל אדס וברשתות החברתיות וייעוץ עסקי למיתוג העסק במרחב הרשתי עם נסיון של מעל 11 שנים בתחום, פנו אלינו עוד היום 054-9489377.

כתיבת תגובה