בניית בריכת שחייה- חוויה מתמשכת לכל המשפחה

בניית בריכת שחייה בשטח הבית הפרטי שלכם יכולה לשנות את חייכם לגמרי. מדובר בתענוג לכל הדעות. בחורף – אפשר לחמם את הבריכה ולשחות בה לבדכם, בלי שאיש יציק לכם ויחסום את נתיב השחייה ובקיץ אפשר לשכשך את הגוף במים נקיים וקרירים. במידה ויש לכם ילדים תהיה הבריכה אטרקציה נהדרת – מרבית הילדים אוהבים מאוד מים והבריכה תוכל לגרום להם להרבה הנאה, בעיקר בחודשי הקיץ החמים.

הטבה נוספת של בריכת השחייה הינה האפשרות לעשות ספורט באופן חופשי. הבריכה תהיה פתוחה בכל ימות השבוע, בשבתות ובחגים. כמו כן, לא תצטרכו לארגן תיק במיוחד לבריכה (כפי שעושים אנשים רבים בבריכות ציבוריות) – כל החפצים שלכם יהיה בבית- כולל המסרק, השמפו, המגבת ובגדי ההחלפה.

בניית בריכת שחייה – הבטיחות קודמת לכל

אם יש לכם ילדים, סביר להניח שהבריכה תעורר בכם דאגה, בעיקר כאשר לא תמצאו בבית. באמצעות ההמצאה החדשה של חברת הטכנולוגיה שלנו, תוכלו להסיר דאגה מלבכם. החברה שלנו מספקת מגוון פתרונות יצירתיים כמו למשל מערכת רצפה מתרוממת. הרצפה ההידראולית תאפשר לכם לבחור את עומק המים הרצוי בהתאם לגילם של הילדים. נוסף על כך, תוכלו לסגור את הבריכה כאשר היא לא תהיה בשימוש. סגירת הבריכה תתבצע באמצעות קוד או מפתח ייחודי. הפיתוח הבלעדי מבוסס על הידראוליקה מבוססת מים. מדובר על פיתוח בלעדי אשר יאפשר למתרחצים  בבריכה ליהנות מבריכה נקייה ללא כתמי שמן אשר עלולים להיווצר ממנגנון בוכנות רגיל.

באמצעות המנגנון המשוכלל והחכם, תוכלו להזמין חברים לביתכם לרקוד על המים, להציב שולחנות בחצר וליהנות מהשטח הקיים כאשר הבריכה איננה בשימוש. את העיצוב תוכלו לבחור לפי טעמכם האישי- תוכלו להזמין בריכות בצורות שונות, בגדלים שונים ולהשתמש בחומרים מגוונים כמו זכוכית, דק עץ וכו'. נוסף על כך, תוכלו להשתמש בפתרונות נוספים של החברה כמו למשל כיסוי בריכה. את כיסוי הבריכה תוכלו להזמין בהזמנה אישית והיא תוכל להתבצע על ידי הזזה אופקית או על ידי קיפול של הרצפה כנגד חומת הבית.

קצת על החברה…

החברה שלנו מתמחה בתכנון, ייצור ותחזוקה של רצפות נעות לבריכות שחייה ומגוון פתרונות נוספים. אנו מתאימים את הפתרונות ההנדסיים שלנו לבתים פרטיים, מרכזי תעשייה, מתקנים ציבוריים ועוד. אנו בחברה,  אוהבים להנדס חלומות ולהפוך את מה שנראה בלתי אפשרי – לאפשרי. כמובן שאנו דואגים לספק ללקוחות שלנו שירות אישי, אמין ומקצועי.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי שירותי החברה שלנו, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי בניית בריכות שחייה, הפתרונות החדישים בנושא הבטיחות, האפשרות לנצל את השטח הקיים בחצר ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. בניית בריכת שחייה עשויה לשפר את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר וההזמנה כבר בדרך אליכם.

כתיבת תגובה