ברית מילה רפואית, מוהל רופא, ברית מילה למבוגרים

מוהל רופא

מוהל רופא
מוהל רופא

כיום רוב ההורים מעדיפים לעשות את הברית לתינוק החדש שלהם אצל מוהל רופא ולא אצל מוהל רגיל – וזה בכדי לחסוך לתינוק החדש והקטנטן את הכאבים הרבים שנגרמים לו בזמן ההליך ולאחריו.

למרות שאנחנו רגילים לברית מילה אצל תינוקות יהודיים, בני שמונה ימים, והופכים את התהליך למשהו משמח וחגיגי, גם מבוגרים רבים צריכים לעבור ברית מילה מסיבות שונות. אם נחזור אחורה לאדם הראשון שעבר ברית מילה, הלוא הוא אברהם אבינו, נזכיר שהוא מל את עצמו כמעט בגיל 100 שנים, הרבה אחרי שמלאו לו שמונה ימים. כיום מתבצעת ברית מילה רפואית למבוגרים מטעמים שונים, חלקם דתיים וחלקם רפואיים.

ברית מילה רפואית היא לא רק הליך אשר עושים לתינוק בן שמונה ימים, כי עושים גם ברית מילה למבוגרים תחת נסיבות רבות. כאשר ברית מילה נעשית בצורה רפואית היא נעשית רק על ידי רופא מנתח (כירורג) מומחה שיש לו אישור רשמי של הועדה המתאימה בישראל.

כיום רופאים מוהלים או מוהלים רבניים מקפידים מאד על תהליך הברית כדי למנוע כמה שיותר תופעות לוואי ולצמצם את הסיכונים הכרוכים בתהליך הזה. הדרך הטובה ביותר לצמצם את אי הנוחות של התינוק בימים שלאחר תהליך הברית היא לשמור על עירנות, לעקוב אחר התנהגות התינוק ואחרי מצב הדימום, ההפרשות, הטלת השתן וטמפרטורת הגוף ולשים לב להתנהגות לא שגרתית, לבכי, לעצבנות מוגזמת וכדומה. במידה ואכן קיימת תופעה לא שגרתית, גילוי מוקדם שלה יוכל לעזור לטיפול מהיר ויעיל יותר.

גלוש אל אחת מהכתבות בקישורים הבאים למידע נוסף:
1) freshness.co.il/כללי/ברית-מילה-למבוגרים
2) rofeyelad.tips4u.co.il/ברית-מילה-רפואית/

katavhot

קידום אתרים אורגני הכי טוב במדינה.