בר מצווה רעיונות ואטרקציות שכל ילד אוהב

הילד כבר בן 13? עירכו לו בר מצווה בלתי נשכחת. אירוע גדול כבד לכם? פעם בכמה זמן נשמח לחגוג יום כלשהו, ומסיבה זו או אחרת, לא יכולים להרים אירוע גרנדיוזי. בשביל זה ישנם מספר מקומות אשר התמחותם היא חגיגות אינטימיות. בטקסט שלפניכם ניתן את כל המידע על כל מה שיש להבין לגבי ארועים אישיים, ותקבלו את המידע הדרוש בעניין של בר מצווה רעיונות והשאר.

מה זה אומר בתכל'ס אירוע קטן?

בחגיגה אישית יש יחסית מעט שיקולים פיננסיים או תכנונים לוגיסטיים, אך בכל זאת אפשר עדיין לחוש תחושה של שימחה והנאה, למשל אירועים משפחתיים או מסיבת רווקות. חשבו בקפידה את כמות האנשים על פי חשיבות האירוע וביחס לגודל המקום. הגיוני לחשוב כי בחגיגה אישית, הארוע יסתיים מוקדם, שלא כמו ארוע השקה לדוגמה, ואת מה שחסכתם על שתייה, כמות השולחנות, אקסטרה מלצרים ואלמנטים דומים – אפשר לבזבז על אלמנטים אחרים באירוע. לא הספיק לכם המידע בנושא בת מצווה רעיונות? בואו נתקדם.

מאיפה מתחילים לתכנן מסיבה אישית?

כצעד ראשוני, נהיה חייבים לבדוק את כמות האורחים שצפויים להגיע, ולאור החישוב הזה – לסכם על גודל האירוע. זכרו להזמין חברים שבבירור ישמחו לבוא ושאתם תשמחו בהגעתם. חשוב שתבינו גם שגן אירועים יותר מדיי גדול יעביר תחושת ריחוק בין האורחים.

אחרי שנקבע מספר בני המשפחה והחברים, קחו פידבקים מחברים על גנים או אולמות אשר שווים בדיקה. גם אם נמצאו רשימה ארוכה של שבחים על איזשהו אולם, עדיין עדיף שתדברו עם נציגים מטעם האולם ושתגיעו אל האולם לאשר בעצמכם. הרי החגיגה היא שלכם והכי חשוב שיהיה לכם הכי כיף.

באירוע קטן דרושה השקעה יתרה בפרטים הכי קטנים.

מכיוון שהחלטתם לקיים אירוע קטן עם מעט משתתפים – יותר קל להצליח לדייק לטעמם של רובו המכריע של הנוכחים: במיקומו של הארוע, במוסיקת הרקע, בארוחה וכיו"צ. כתוספת, מתאפשר לכם לפנק את המוזמנים עם כל מיני הפתעות בדמות סלסלות מתנה, או הופעה כלשהי. בנוסף ניתן לקבוע ארוע רעיון, למשל חפלה מרוקאית אותנטית, ולייחד בהתאם את המוסיקה, התלבושות והתפאורה לרעיון.

עתה, כשידוע לכם יותר אודות אירועים קטנים, וודאי הבנתם שלארוע קטן יש את האפשרות להיות אירוע ענק; הכל מותנה בביצוע ובפתיחותם של האנשים. אבל, אם לא תסדרו גם את הדברים הקטנים – אתם עשויים להתאכזב. לכן, הקפידו על כל פרט ופרט… וקדימה, לאירוע!

כתיבת תגובה