בתים להשכרה בהרצליה פיתוח

אישתי ואני שני אנשים שעובדים קשה והפרוטה מצויה בידינו. ניתן לומר שאפשרויות מגוונות עמדו בפנינו כאשר רצינו לרכוש בית. עד לאחרונה שכרנו דירה בתל אביב אך בעקבות תיסכולים רבים שנגעו למגעינו עם העיריה, לבעיות חניה בלתי נגמרות, וגם בעקבות התרחבות המשפחה העתידית ועייפות מהאינטנסיביות של העיר – החלטנו לרכוש את ביתנו מחוץ לעיר. עם זאת, מאחר שהעבודות של שנינו נמצאות בתל אביב, לא רצינו להרחיק יותר מדי והחלטנו לפנות לתיווך בהרצליה פיתוח, שם נחשפנו למגוון גדול של נכסים, ממגרשים ודירות למכירה ועד לבתים להשכרה בהרצליה פיתוח.

להרצליה פיתוח יתרונות אקוטים אותם לא מצאנו בשכנותיה האחרות של תל אביב, ושילובם של כל אלה הכריע את הכף. אמנם ויתרנו על מגורים בתל אביב אך הנסיעה אליה נמשכת רק כמה דקות על כביש החוף, בכל בוקר לעבודה או בכל פעם שתוקפים אותנו געגועים. אך הגעגועים לא תוקפים הרבה מאחר והעיר עצמה מספקת את כל צרכינו. החל מהחופים המטופחים, דרך בתי הקפה והבארים המספקים אלטרנטיבה הולמת ביותר לתל אביב ובוודאי עם הרבה פחות ביזבוז זמן על מציאת חניה. גם לחברים מחו"ל שרצו לבקר בישראל המלצנו לחשוב על בתים להשכרה בהרצליה פיתוח ולאו דווקא על האופציה הצפויה של תל אביב.

אישתי כבר חושבת לוותר על משרתה בתל אביב ולעבור לעבוד באחת מהחברות הרבות הממוקמות בהרצליה פיתוח כך שתוכל להישאר בגבולותיה של העיר. התרשמנו לטובה מחיי התרבות בעיר ומהעובדה שההשקעה בחינוך היא השניה בגובהה בארץ.

כאשר פנינו לתיווך בהרצליה פיתוח, יועץ הנדל"ן היה מקומי ומקצועי מאוד. הוא עזר לנו לעבור על כל הפרמטרים ולמצוא נכסים אשר יתאימו לצרכינו במידה הרבה ביותר. הוא הראה לנו נכסים רבים בעיר ובאיזורים הסמוכים לה, כולל נכסים אשר באחריות משרדי תיווך אחרים הנמצאים איתו בקשר וכך הרגשנו בטוחים שנחשפנו למידע רב. כמובן שמומלץ להיעזר בעורך דין בלתי תלוי או בחברת ייעוץ, אם כי אנו לא עשינו זאת ולא נתקלנו בבעיות. אנו ממליצים לכל מי שיכול לשקול לעבור להרצליה פיתוח, יש עולם אחרי תל אביב.

כתיבת תגובה