בת מצווה יש רק פעם בחיים

בריתה לבת החדשה? מאירוע קטן כולם יוצאים מורווחים. אחת לתקופה נשמח לציין יום כלשהו, אך למרות זאת, לא תמיד נוכל להשקיע בהפקה. לשם כך עובדים מספר מתחמים שיוכלו להרים אירועים קטנים. בהמשך נסביר בקצרה על כל שתחפצו לדעת לגבי אירועים קטנים, ותוכלו לקבל את כל התשובות לשאלות בנושא של בת מצווה וכיוצ"ב.

מה הכוונה בעצם אירוע לא גדול?

בארוע קטן אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או צרכים לוגיסטים, ומצד שני עדיין קיימת תחושה של מועד גדול והרמוניה, בסטייל של בריתה או ימי נישואין. תכננו את כמות האורחים שיגיעו עפ"י כמה גדול האירוע וביחס לגודל האולם. הנחת יסוד היא – כי בבריתה, נסיים מוקדם יותר, לעומת מסיבה גדולה, ואת הכסף שחסכתם על המזון, מספר השולחנות, עובדי המטבח והשאר – ניתן להשקיע על תוספות אחרות לאירוע. מוכרחים לדעת עוד בנושא מסיבת בת מצווה? אז בואו נמשיך.

איך מתחילים לתכנן אירוע אישי?

בהתחלה, נרצה לערוך חישוב של מספר החברים ובני המשפחה, ועל פי הנתון הזה – לסכם על הקף האירוע. חשוב לזכור להזמין אנשים שבבירור ישמחו לבוא ושלא עלולים להרגיז אתכם. התכוננו מראש לכך שמתחם יותר מדיי גדול יביא עימו דיסטאנס בין האורחים.

לאחר שנקבעה רשימת בני המשפחה והחברים, בקשו כיוונים מאנשים עליהם אתם סומכים לגבי מקומות אשר שווים בדיקה. אפילו אם יש הרבה המלצות על מקום מסוים, עדיף עדיין לדבר עם נציגים של המקום ושתגיעו לאולם לתת אישור משלכם. בתכל'ס זוהי המסיבה שלכם וחשוב לוודא שאתם הכי תיהנו.

כשמרימים אירוע קטן נצטרך להשקיע יותר דווקא בדברים הכי קטנים.

מכיוון שבחרתם לקיים אירוע קטן בעל מעט מוזמנים – יותר קל להצליח לדייק לטעמם של רובם המכריע של החברים והמשפחה: במיקומו של הארוע, בפסקול, בתפריט ועוד. מעבר לכך, רעיון נחמד הוא להעניק לנוכחים סוגים שונים של הפתעות דוגמת חולצות עם הדפס של האירוע, או ביצוע שיר. ניתן אפילו לסגור אירוע עם קונספט, כמו חגיגה בסגנון שנות ה80, ולשלב את המוסיקה, הביגוד ועיצוב המתחם למוטיב.

בשלב הזה, כשקיבלתם רקע כללי על אירועים אלו, ברור מאליו שלארוע פרטי יש את האופציה להיות אירוע מהנה מאוד; הכל מותנה בביצוע ובגישה של המוזמנים. לעומת זאת, אם תתעצלו לתכנן הכל עד הפרט האחרון – כולם עלולים להתאכזב. לכן, תכננו בקפידה את הדברים הקטנים ביותר… ושיהיה לכם אירוע מוצלח!

כתיבת תגובה