גידול רועה גרמני


מתים על כלבים? הבאתם כל חדש והייתם רוצים לדעת כיצד צריך לטפל בו ולאלפו? ההחלטה להביא הביתה כלב היא מורכבת ואסור שתתבסס רק משום חיבה לבע"ח. מחפשים מידע בנושא כלב זאב? מה צריך לדעת על רועה גרמני? פה יש מספר עצות להיכרות עם כלבים:

ראשית וודאו שהינכם מוכנים לאמץ כלב, הן מבחינת השינוי שזה יביא לחייכם ובלוח הזמנים שלכם, והן מבחינת הוצאות. רווחת כלב משמעותה טיול שלוש פעמים ביום, האכלתו והשקייתו, והענקת כל האהבה בעולם.

בנוסף גידול כלבים כרוך בהרבה הוצאות, ארעיות וקבועות, על וטרינר, מזון יבש, ציוד וטיפולים רפואיים במקרים כמו מחלה או תאונה. במידה ואתם לא מוכנים להתמודד עם זה, עדיף שתחסכו מבעוד מועד את האכזבה והסבל ואל תקחו כלב בתקופה הקרובה.

בחרו בכלבים מכלביה על כלב ממגדל כלבים – כלב ממוכר פרטי תמיד ימצא בעלים, בשעה הכלביות גדושות בשלל כלבים שמחכים לבית. עמותות רבות מרדימות את הכלבים אשר נשארים במקום למשך זמן רב, וגם הכלביות שלא מוכנות לבחור בחלופה זו כמעט שאינן יכולות להעניק לבעלי החי טיפול איכותי וצמוד בשל העומס. הכלביה תאפשר לכם להביא הביתה את החבר המושלם מתוך מבחר רב וכן, כלב שתביאו מכלבייה יעטוף אתכם עם אהבה אדירה ויהיה מלא תודה על שהצלתם אותו.

כלב גזעי או כלב מעורב? בעוד שכלבים גזעיים נותנים לכם יוקרה ומעמד, הכלבים המעורבים הם כמעט תמיד נבונים בהרבה, בעלי חיים ארוכים יותר ולוקים פחות בסיבוכים בריאותיים.

אם הבאתם כלב, חשוב שתשקיעו במשימה לאלפו. כלב אשר עבר חינוך נכון הוא כלב שמח, ובמידה ומצבו הנפשי רגוע ומאוזן, גם לבעלים שלו יותר נעים לחלוק את סביבת המחייה.

מעוניינים לדעת הכל על מכירת כלבים? חפשו באתר www.liberation.org.il/, בו תוכלו למצוא מידע בנושא כלבים, טכניקות לאילוף, טיפים, ואינפורמציה על ווטרינרים, מאלפי כלבים, צעצועים ומזון.

כתיבת תגובה