גיזום עצים לחורף


לפעמים דבר פשוט כמו עץ או פרח יפה יכול להסב לנו תחושה עמוקה של אושר, מדוע?

בערך בגיל ארבעים או חמישים מרבית האנשים מוצאים את עצמם בשלב בחיים בו הדבר היחיד שמעניין אותם הוא לשבת קצת רגל על רגל ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה – בחלק מהמקרים מדובר בהנאה מהתפתחות הקריירה, במקרים אחרים הדבר שמסב להם אושר הוא משפחה אהובה, ובמקרים אחרים מדובר בהנאה מהבית שרכשו במיטב כספם, בעדיפות אדירה לבית עם חצר.

באמת, די קשה למצוא דבר יפה יותר מחצר עם גינה נאה ומטופחת; מקום שבו ניתן לשבת ולהתחיל את היום עם קפה ועיתון, לארח את החברים והמשפחה, מקום לשחק בו עם הכלב, או לגדל עצי פרי ופרחים. אולם רק לעתים רחוקות יש לנו את הפנאי המספיק להתעסק עם הגינה, ולכן אנו פשוט שוכרים איש מקצוע למטרת ביצוע העבודה.

איך עושים זאת? טיפים לבחירת בעל מקצוע:

– האם אינכם בטוחים את מי עדיף לשכור לשירות גיזום עצים? המלצה אמינה שווה זהב. שאלו שכנים וחברים אם יש להם גנן טוב. אדם ששמח עם עבודתו של הגנן יוכל להמליץ לכם על איש מקצוע אמין בשמחה.

– נסו למצוא איש מקצוע שמסכים להגיע ביום ובשעה קבועים, כך תוכלו לדעת שהגינה שלכם מקבלת טיפול טוב, קבוע ומתמשך.

– השתדלו לשכור גנן אשר עוסק בכל היבטי הגינון ולא רק בחלק: שתילה, זריעה, טיפול בעשבים, גיזום, עיצוב נוף, ייעוץ בבחירת סוגי הצמחים.

– ואומנם תמיד פשוט יותר לקחת גננים בשרון, אין כמעט תחליף לסיפוק וההנאה שאנו מקבלים מטיפול בגינה בכוחות עצמנו. במידה ותקדישו למרחב הזה שעתיים-שלוש כל כמה ימים – כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וגם להנות הרבה על הדרך.

לא מוצאים גננים בצפון? בקרו גם באתרים בקטגוריה של גננים במרכז וגננים בדרום. קריאה מהנה!

כתיבת תגובה