גישור גירושין באופן מקצועי

החיים בזוגיות הם לא תמיד וורדים ושושנים, לפעמים יש וויכוחים, חיכוכים, התלבטויות וכדומה. כמעט כל זוג עומד בפני דילמות כאלו ואחרות במהלך שנות הנישואין שלהם, ישנם זוגות שיכולים לגשר על הפער ולהמשיך בדרכם כפי שהיא, אך ישנם זוגות בהם המצב מעט מורכב מידי וללא הפרדה בניהם החיים שלהם לא יהיו שלווים ורגועים, ולכן הפתרון היעיל והנכון ביותר הוא לפנות לייעוץ מקצועי בתחום גישור גירושין.

ההחלטה להתגרש התקבלה פה אחד ועכשיו אתם יוצאים לדרך עצמאית וחדשה, אך לפני הכל צריך לעשות זאת באופן מסודר וחשוב מכל בצורה מקצועית. עורך דין לגירושין יכול לסייע ויחד איתכם להגיע להסדרי גירושין המקובלים על שני הצדדים ובכך להיפרד באופן חיובי שלא יעיק ויגרום לאי נעימויות. כיצד מוצאים את עורך הדין המתאים? מה הדברים החשובים שצריך לשים אליהם לב על מנת לאפשר להליך הגירושין להסתיים בכבוד ובצד החיובי כמה שניתן?

 

גישור גירושין להוביל נכון

הפנייה למגשר גירושין היא חשובה מכמה סיבות: קודם כל בני זוג שנמצאים על סף פרידה, הרגשות המעורבים לא תמיד גרומים להם לחשוב באופן פרקטי ונכון להמשך הדרך, מדובר על פרידה כואבת שאותו בן או בת הזוג לא רצו שהיא תקרה אבל זה המצב ויש להיערך לכך בהתאם. התערבות של מגשר היא נכונה ויכולה לתרום רבות לניהול הפרידה באופן יעיל ומקצועי. דבר נוסף בתחום גישור גירושין יש המון חוקים ופרטים קטנים שרק בעל מקצוע שחי ונושם את התחום יכול לדעת, אם זה בתחום המשפטי הסכמי ממון , חלוקת הרכוש באופן שווה, משמורת על הילדים במידה ויש ועוד. לכן מגשר גירושין יכול לבדוק את כל הפרטים הללו ולדלות את המידע הנכון ולהוביל להסכמה כזו אחרת חוקית ונוחה לשני הצדדים. מגשר גירושין יודע להוביל נכון את המהלך הלא פשוט הזה של פרידה ולכן כאשר עומדים על סף פירוק "השותפות" הזוגיות יש לפנות לגישור גירושין ולקבל את התמיכה המלאה מאדם מקצועי.

להציג את הדברים כפי שהם

כבר סופר ודובר שפרידה היא קשה אך לעיתים אין ברירה ויש לעשות זאת. כאשר מדובר בפרידה חשוב מאד לשים את כל הדברים על השולחן ולדבר גלוי זה עם זה ולהבין מה בעצם הסיבה לפרידה הזו, גישור גירושין מהווה סממן שיכול באיזה שהוא מקום להציל את היחסים הסבוכים ובכך לאפשר מענה המוסכם על שני הצדדים.

עורך דין מומחה ומקצועי בשם מנחם א. כהן יכול בהחלט להיות אופציה נפלאה לנושא הגירושין. מדובר על עו”ד מנוסה ומקצועי בקיא בנושא הגירושין על בוריו ויודע כיצד לפשר בין הצדדים ולהביא את כל אחד על הצד הטוב ביותר.


כתיבת תגובה