גם אתם ראיתם ג'וק במטבח?


צריכים לקרוא למדביר?

מי מאיתנו לא שמע על הרגע המפחיד הבא, אתם באים באישון ליל לאזור המטבח ומגלים שם תיקנים שעירים. מכרסמים וחרקים לא קרואים גורמים לנזק ממשי, ומעבר לפוביה שלנו, לפעמים הם גם עשויים לסכן את בריאותנו. אז למה לצפות אם יש לנו צרעות אצלנו בבית?

הדברה

יש הצדקה לסבול אם ניתן בקלות להרחיק את המזיק? שירותי הדברה יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את האזור הנפגע והכי חשוב לשים קץ למזיקים. לרוב לא תיאלצו לערוך ההדברה למשך שנים ארוכות. באיזו סיטואציה מדברים עם שירותי הדברה?

הדברת יונים

רעש היונים משגע אתכם? כשיש על הגג עטלפים או יונים, המדביר לא צריך לשים חומרים רעילים. קיימות היום טכניקות רבות שמסלקות את היונים בלי לפגוע בהן. לדוגמא, רשתות מיוחדות ומפזרי ריח.

להיפטר מהמכרסמים

יש חולדות בבית? היום קיימות דרכים רבות להתמודדות עם חולדות ועכברים; ביכולתכם לפזר כמה מלכודות, לפזר בבית חומרים רעילים או פשוט להיות עדינים ולפזר חומר בעל ריח מיוחד הדוחה את המזיק בלי להכאיב לו.

חרקים

מרביתנו לא אוהבים חרקים – הם מלכלכים את המטבח, מעבירים מחלות ומגעילים. מדביר שיודע את עבודתו מסוגל להיפטר מהמזיקים המגעילים בלי שום בעיה בעזרת כל מיני שיטות הדברה וטיפול באזורים הנגועים.

הדברת צרעות

קינים של צרעות בתוך הבית שלנו זו תופעה מפחידה. עקיצה של צרעה אינה נעימה, ועדיף להימנע מהסיפור. מדבירים מקצועיים יודעים באיזו שיטה רצוי להיפטר מקן הצרעות לנצח.

מה אתם צריכים לדעת מראש?

במקרה בו יש חרקים בבית, צריך לפנות למדביר מקצועי. חשוב לבדוק שבחרתם מדביר מומלץ שקיבל רישיון מתאים בשביל ההדברה, ושהוא לא עושה שימוש בחומרי הדברה רעילים שפוגעים בצמחייה ובחיות מחמד שלכם.

בשביל להשיג מידע לגבי הרחקת יונים – לחץ על הקישור הבא ותמצאו פרטים ממיטב אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה