גן אירועים רחב ידיים


איך בוחרים אולם אירועים? מה שואלים כשנפגשים עם הנהלת המקום? מה תוכלו לקבל עבור המחיר שאתם משלמים? מהי הדרך הכי טובה למצוא מרכז אירועים? על מה צריכים להקפיד לברר ולאיזה פרט אתם צריכים להתייחס מראש כאשר תצטרכו לבחור לוקיישן לאירוע הגדול שלכם?

תחילה, לכו למקום כדי להתרשם ממראהו הכללי ומהפרטים הקטנים יותר – התאורה, העיצוב, הסידור ותחושת המרחבים שהוא נותן. בדקו ושאלו, האם יש במקום מרפסת? האם המקום מאוורר? מה מידת הניקיון של המקום? הכי טוב לעשות זאת כאשר נערך בו אירוע אמיתי, אבל חשוב לזכור שייתכן והחוגגים הנוכחיים לקחו שירותים שהמקום אינו כולל.

בקשו שיראו לכם רשיון עסק והקפידו לברר אם האולם או הגן שומר על כל תקנות הבטיחות, מבחינת מספר יציאות החירום, מטפים, גלאי עשן, גישה נוחה לשירותי חירום, ושאין שם מפגעים כארונות חשמל מיושנים, צנרת מקולקלת וכדומה.

בררו מראש מה כלול במחיר. המקום זול? הוא יכול לא לכלול שירותים אלמנטריים, שעליהם משלמים בנוסף.

גני אירועים רבים מציעים חבילות למארגני האירוע הכוללות צילום, די ג'י ואפילו שירות הפקת אירועים. הדבר עשוי לחסוך לכם המון כסף, אך בידקו בנוסף עם נותני שירות חיצוניים אם הדבר אכן משתלם והאם הצוות המקומי טוב.

יש מקומות המגבילים את החוגגים בשעת הסיום. חשוב לבדוק מהי השעה שעד אליה תוכלו להמשיך, בכדי שלא תיאלצו לסלק את המשפחה שלכם כשכולם מרגישים שהמסיבה רק מתחילה.

נמצאים בחיפוש אחר גן אירועים במרכז הארץ? לא מצליחים להשיג אולם חתונות במרכז? בחירת גן אירועים נדיר שהיא קלה, אך בהתחשב בכך שזה עיקר הסכום שתוציאו, מסיבה זו זה רק בסיסי שתדעו שאתם זכאים לקבל את השירות הטוב ביותר ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם. אתם נדרשים לשלם שימו לב לפרטים ובררו כל דבר, כי תמיד עדיף להיות קצת נודניקים על פני תגליות מאוחרות שגורמות לאכזבה.

לקבלת פרטים נוספים בנושא אולם אירועים, קראו באתר http://www.ganvradim.co.il/ ותצלחו את תכנון האירוע ללא בעיות.

כתיבת תגובה