גני אירועים מרהיבה בשפלה

עצות לארגון אירוע יחודי- כולנו חולמים על על האירוע, אך מה בכלל אנשים זוכרים מארוע? ביגוד, איכות האוכל שהוגש, הדיג'י, וכמובן את המארחים. יתכן שתופתעו מהתוצאות, אולם לרוב האנשים חשובים אותם מאפיינים, ועל החשובים נשים פוקוס.

מקום כבר יש?

המיקום שבחרתם מוכרח לשקף אתכם ואת הנקודות שחשובות לכם. וילה ביער תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תשקף אופי שובב, אולם יוקרתי יקרין על מעמדכם בחברה בעוד אולם ארועים אינטימי יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על בר מצווה מלכותי ומפוצץ, אך לעיתים בסוף שלב התכנון קולטים בעלי האירוע שזה לא מה שלמעשה הם חיפשו. לפני שאתם בוחרים גן או אולם אירועים שקלו ברצינות אם המקום הזה אכן מתאים לכם .

מה בדבר האוכל?

סיימתם לעסוק עם גני אירועים ברחובות? לדעת כל האנשים אחד הרכיבים המרכזים ביותר זה האוכל. יתכן שזה נשמע קצת ראוותני, אבל רוב האורחים רוצים ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא האוכל שיוגש בארוע.

לפני שאתם מחליטים על מנות תנסו לחשוב בקפידה מיהם האנשים שיתפסו את החלק המרכזי ביותר באירוע שלכם. היה ומדובר באנשים מהמעמד האמצעי, שמעדפים אוכל ביתי, אז כדי שתלכו על תפריט עממי יותר. היה ומדובר בצעירים מהדור החדש ניתן לנסות מנות מתוחכמות, אם זו בכלל מסיבת צעירים והרוב יהיו בה נערות אז עדיף לבחור במנות ילדותי יותר הכולל צ'פס, פיצה ועוד.

חשוב שתזכרו כי אף פעם לא ניתן לרצות את כולם, לפיכך רצוי להרכיב אוכל פשוט ומורכב , ביתי וחדש. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו למרבית המוזמנים מספר אפשירות להחליט. השורה התחתונה , ממולץ שיהיה גיוון באפשרויות מאשר רק כמה מנות מעטות .

עיצוב האירוע

במקרה שיש לכם מעט זמן וממש קריטי לכם ליצור רושם על האנשים באירוע שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו מיוחד וחדשני ובנוסף על זה מסר שאולי חשוב לכם שידעו. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם כן העיצוב משאיר רושם גדול במיוחד.

בנושא העיצוב לחלוטין אין גבול לדמיון; אפשר להשתמש בהכל, או מנגד אפשר להדגיש דברים מסוימים; צבע (ארוע בלבן, עיצוב פרחוני), אביזרים (חול-ים,עצים) סידורי פרחים וכו', פשוט תיתנו לדמיון שלכם לנסוק. לעיתים קורה שארוע אישי מתהפך להיות גם האירוע של ההורים, בהתאם לזה ברגיש בנושא רגיש זה, זה החלק לתת ביטוי לדימיון שלכם.

החלטתם לגבי גני אירועים בשפלה?

ההחלטה הכי קלה היא לנסות לרצות את ההורים, אך תזכרו כל הזמן שבסוף היום זה היום החשוב שלכם. היה ויש דבר שאתם לא רוצים לבטל אותו למרות שהוא לפעמים, מפריע לאחרים, אל תוותרו. תסבירו לכל מי שזה מטריד אותו בצורה עדינה שזה עם כל הכבוד הערב שלכם. תלכו עם הלב ובחרו בדבר שהכי משקף אתכם.

היה ואתם עדין צריכים מאמרים נוספים לגבי תחום האירועים חזרו אלינו, למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה