דודי חשמל ושמש כרומגן

מקלחת קרה היא עניין שברוטינה? אנחנו מדינה חמה, תנצל את זה! אם נשבר לך מהמצב כיום ואתה אומר לעצמך לא הגיוני שאחרי החמסין הזה המים בבית קפואים כמו קרח. עצרו! יש אלטרנטיבה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול חום השמש על ידי הצבתו של דוד שמש.
החלפת דוד חשמל – כי נמאס לשלם על מים חמים

ביצוע התקנה של דוד שמש תפחית יותר משחשבתם את ההוצאות שלך על חשמל בחודש בבית ואפילו בבתי מלון. אין כמו לנצל את קרני השמש החמות לטובת הרתחת המים במקום להשתמש באביזרים חשמליים או אופציות אחרות הצורכות כמויות חשמל רבות.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק יביא לירידה בהוצאות אלא אפילו לחסכון בשימוש בחשמל. בדרך זו אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגדלת ובכך מונעים צמצום של מקורות האנרגיה.

דודי שמש כל הפרטים

כיצד זה עובד? איפה ממקמים את זה? איפה זה פותח? עובדות בסיסיות על דודי שמש.

בישראל קיים חוק המורה על שימוש בדוד שמש בבנייני מגורים החל משנות ה-80 (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה חוסכים כ-5 אחוזים מצריכת החשמל במדינה.

פיתוח הדוד שאנו מכירים כיום, הינו ישראלי. יש אופציה אחרת?

את דוד השמש ממקמים על הגג, או על משטחים אחרים שנותנים אפשרות חשיפה מוחלטת לשמש. את גוף דוד השמש מעמידים כשהקולטים מכוונים לדרום.

הדוד בנוי ממיכל גלילי מבודד, ובתוכו מים, המחובר לקולטים. הקולטים מכילים צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

מסגרות הקולטים הסולאריים עשויה באופן שהצד החיצוני עשוי זכוכית ואילו יתר הפאות צבועות בשחור, וזאת על מנת לתפוס את החום. עקב כך חשוב מאוד לבדוק מעת לעת שהצד הפונה לשמש נקי משלכת.

קניית דוד מהסוג הנ"ל כדאית מאוד לבתים פרטיים ואפילו במסעדות במדינות רבות בהן יש אפשרות לעשות שימוש במשאב הטבעי של אנרגיית קרני השמש.

צריכים עוד פרטים על דודי חשמל כרומגן? קולטים כמה הפסדתם? חם פה, תנצלו את זה, שובו לאתר בעתיד ותוכלו למצוא פרטים ומחירים מטובי אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה