דודי חשמל לבחירתך

שוב נאלצת להתקלח במים קרים? אובד עצות? אם נמאס לך מהמצב הנוכחי ואתה שב ואומר לעצמך איך זה יתכן שבחוץ שרב והמים בבית עדיין קרים. למה לסבול? יש דרך חכמה, פשוטה וחסכונית – ניצול היותנו מדינה חמה באמצעות הצבה של דוד שמש על הגג.
דודי חשמל – כי אנחנו מדינה חמה

התקנת דוד שמש מוזילה יותר משחשבת את צריכת החשמל שלכם בבית ואפילו בקאנטרי. תודו שזה נחמד לנצל את קרני השמש לצורך הרתחת המים במקום הצורך בשימוש גוף חימום חשמלי או דרכים חלופיות אחרות המשתמשות בכמויות עצומות של חשמל.

שימוש המוני בדוד שמש לא רק יתבטא בצמצום בהוצאות אלא אף לירידה בשימוש בחשמל. בזאת אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הצריכה והזיהום ומונעים צמצום של חומרי גלם לייצור אנרגיה בעולם.

דוד חשמל ושמש כל הפרטים החמים

כיצד זה עובד? איפה מניחים? איפה זה פותח? הכל על דודי שמש.

בארץ יש חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדוד שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). בעזרת חוק זה נחסכים בישראל כ-5 אחוזים מצריכת החשמל במדינה.

הפיתוח של הדוד בוצע במדינתנו. נשמע הגיוני, לא?

את דוד השמש מתקינים על גג הבית, או על פני משטח פתוח אחר שנותנים חשיפה לשמש. את הדוד מניחים כך שהקולטים מכוונים כלפיי הדרום.

הדוד בנוי ממיכל גלילי, המכיל מים, המחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים נמצאים צינורות מים במסגרת תחומה.

המסגרת מורכבת באופן שצלע אחת עשויה זכוכית ואילו יתר פאות הקולט צבועות בשחור, במטרה לכלוא את קרני השמש. בעקבות זאת חייבים לוודא ולשמור שהצד החשוף נקי לחלוטין.

הזמנת דוד שמש מומלץ במיוחד לבניין מגורים ואפילו בבסיסים צבאיים במדינות בהן חם תמיד וניתן להשתמש במשאב הנגיש של אנרגיית קרני השמש.

צריכים עוד פרטים על קולט שמש? קולטים כמה זה שווה? זה טוב לעולם ולכם, גילשו לכאן שוב ותקבלו הצעות נוספות ממיטב נותני השירות.

כתיבת תגובה