דודי שמש ותחזוקה

כמה מרגיז זה יכול להיות שאחרי יום עבודה ארוך או ברגע בו בא לכם להתפנק, אתם נכנסים אל האמבטיה ופתאום נגמרים המים! דווקא אז אנחנו מבינים כמה חשוב לנו לשמור על דוד שמש תקין, איכותי וכמובן פעיל.

דוד שמש הוא אחד מהדברים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם, ואז כשהם מתקלקלים, לפתע פתאום אנחנו מבינים איך אי אפשר לעבור יום אחד בלעדיהם. אז בין קללה לכוויית קור, צריך להזמין תיקון דוד שמש.

צריכים התקנת דוד שמש או תיקון? אתם צריכים טכנאי מקצועי ואמין. אילו בעיות דורשות תיקון מקצועי ומתי אנו יודעים שיש בעיה?

– הדבר הברור ביותר הוא אם אתם מפעילים את הדוד, או אם ביום שמש עדיין אין לכם מים חמים, משהו בדוד לא פועל כהלכה.

– סימן נוסף לבעיה הוא אם אתם גרים בדירת גג או בבית פרטי, ומתחילות להופיע נזילות מהתקרה, או טפטופים הממוקדים באזור אחד, ייתכן שהצנרת הקשורה למיכל מטפטפת או סדוקה.

– תקלות קבועות ונפוצות נוספות הן תקלות חשמל אשר נגרמות מבעיות בצנרת, או חלקים חשמליים תקולים הקשורים למערכת חימום המים. תקלות חשמל, לא רק שעלולות לגרום לנזקים במכשירי חשמל ומערכת החוטים העוברת בבית, עלולה לסכן חיים. במקרה כזה לא להסס ולהזמין בעל מקצוע.

– כאשר מדובר על רכישת דוד שמש כדאי לדעת, קולטי שמש ודודים: בדקו האם כדאי לקנות דוד חדש דרך היצרן או דרך טכנאי, בקשו מספר הצעות מחיר.

– אם אתם רואים שהמים שזורמים מהברז הם עכורים או מלוכלכים רק כאשר ברז המים החמים פתוח, יתכן שיש בעיה עם הדוד.

דוד טוב ואיכותי שלא מתקלקל כל שבוע ועושה לכם מים חמים בזמן קצר הוא ממש מתנה גדולה. דודי שמש עוזרים לא רק לשמירה על הנקיון, הוא גם תורם לשמירה על הבריאות ושפיות הדעת, אם אתם צריכים תיקון או רכישה של דוד שמש חפשו אחד המתאים לכם, ערכו השוואת מחירים בדקו כמה עולה דוד שמש בנפח המתאים לכם ויש לכם מים חמים כל השנה.

מחפשים מידע נוסף? כנסו לאתר www.bigdud.co.il

כתיבת תגובה