דיקור יפני- איך זה שאני מחפש תרופה ולא מוצא?

אם אתם סובלים מתחושה לא טובה,  אתם חשים תשושים, עייפים, כואב לכם הגב, הצוואר נתפס לכם, הראש מתפוצץ או במידה ואתם סובלים מכאבי פרקים, נשירת שיער, כאבי מחזור וכו' וניסיתם למצוא פתרונות במסגרת הרפואה המסורתית –  ביקרתם אצל רופאים רבים ולא קיבלתם מענה ותרופה לבעיותיכם, ייתכן והרפואה המשלימה עשויה לעזור לכם. בעבר, לא הייתה הרפואה המשלימה פופולארית כפי שהיא כיום. אז, היו בטוחים רבים כי רק טיפוליה של הרפואה הקונוונציונלית יכולים לעזור ולרפא מחלות. כאשר אנשים רבים לא מצאו פיתרונות במסגרת הרפואה המסורתית, הם ניסו שיטות נוספות וגילו כי דרכיה של הרפואה המשלימה טובות עבורם ומשפרות את מצבם הבריאותי.

הרפואה המשלימה היא בעצם שם כולל עבור מגוון שיטות וכלים טיפוליים אשר אינם נכללים בעולמה של הרפואה הקונוונציונלית. הרפואה המשלימה תופסת את האדם כמכלול של גוף ונפש ולכן הטיפולים כוללים שימוש במגע, שיחה, תנועה, יצירת קשר, אמון, ועוד. כמו כן, ישנם טיפולים משלימים אשר כרוכים בהתערבות חיצונית כמו למשל דיקור סיני, דיקור יפני, ועוד. מכיוון שהיצע הטיפולים הינו גדול למדי, יכול המטפל להתאים לכל מטופל את השיטה הטיפולית אשר תהיה הטובה ביותר עבורו.

דיקור יפני- בידיים טובות

במידה ואתם חשים כאב כלשהו בגופכם, חשוב שתפנו לקבל טיפול. במקרים מסוימים עלול הכאב להתפתח לכאב כרוני אשר נמשך מעל ל- 3 חודשים ויותר. הכאבים הכרוניים עשויים להופיע כתוצאה מגורמים פסיכולוגיים או פיזיולוגיים. הכאבים עלולים לפגוע באיכות החיים, בפעילות השוטפת ואף לגרום למצוקה נפשית.

אם החלטתם לקבל טיפול במסגרת רפואה אלטרנטיבית, יהיה עליכם לוודא כי המטפל שלכם  הינו מוסמך ובעל ניסיון. תוכלו להגיע אל הקליניקה אשר נמצאת בעיר רחובות ולקבל טיפול ממטפל מקצועי ביותר. המטפל הינו בעל ניסיון קליני עשיר ומגוון במסגרת רפואה יפנית ורפואה סינית, הידע שלו כולל דיפלומה ברפואה היפנית מבית מדרשה של מאסטר קיקו מצומוטו ודיפלומה בדיקור קוסמטי מטעם קמפוס ברושים- אוניברסיטת תא אביב. נוסף על כך, המטפל השלים התמחויות והכשרות רפואיות במסגרת קופת חולים "לאומית" ובית החולים "אסף הרופא".

המטפל המנוסה והמקצועי יידע כיצד להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר. תוכלו לקבל טיפול דיקור סיני, יפני, טיפול שיאצו, טיפול בצמחי מרפא ועוד. בצורה זו תוכלו לטפל במגוון בעיות. בעזרת הרפואה המשלימה, ניתן יהיה לגלות מהיכן מגיעים הכאבים שלכם ולטפל בהם באופן ממוקד.

במידה ואתם רוצים לקבל מידע נוסף או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי דיקור יפני, דיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא, דרכי הטיפול הנוספות, ניסיונו המקצועי של המטפל ועוד, תוכלו ליצור קשר על ידי הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם באמצעות טופס יצירת הקשר ונציגה מטעם הקליניקה תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם.

כתיבת תגובה