דיקור סיני להרזיה  – איך באמת יורדים במשקל?

דיקור סיני להרזיה

שמירה על משקל גוף תקין חיונית מבחינה בריאותית. אם חשבתם עד היום שהרזיה מיועדת רק לאלו שמבקשים לחטב את הגוף מטעמים אסתטיים – הגיע זמן שתדעו שמשקל יתר מזיק לבריאות. גם אם כרגע המדדים שלכם תקינים, משקל יתר מגביר את הסיכון להתפתחות של מחלות לב, סכרת ובעיות לחץ דם. דיקור סיני להרזיה הוא צעד בדרך אל אורח חיים בריא. הדיקור הסיני מסייע בהפחתת הדחף למתוקים, משפר את התפקוד של מערכות הגוף ובעיקר, מטפל בחרדות ומתחים שגורמים לאכילת יתר.

אני לא מצליח לוותר על אוכל מטוגן

מדוע אוכל מטוגן כל כך טעים לנו? למה אנחנו לא מצליחים לזלול צ'יפס גם כאשר אנחנו יודעים עד כמה הוא מזיק לבריאות? בחירת המזון שלנו היא ברובה נפשית. כיום כאשר אנו חיים בעולם של שפע, האכילה מתבצעת ברובה כחלק מפעילות חברתית או הרגל ולא מתוך רעב. אנחנו בוחרים לאכול עוד פרוסת עוגה מתוך צורך נפשי. למעשה, בשלב הקינוח אנחנו לא רעבים ולא זקוקים מבחינה פיזיולוגית למזון נוסף. הסוד להרזיה הוא היכולת לבחור נכון. עלינו לסגל לעצמנו הרגלים נכונים שיכוונו אותנו לבחירות נכונות. עם הטיפול הנכון התשוקה למתוקים ומטוגנים פוחתת. אתם לא תרגישו רעבים בכל פעם בה תתיישבו מול הטלוויזיה ובימים בהם בכל זאת תרגישו רעב תבחרו בצלחת של פירות או גרנולה על בסיס דגנים מלאים

איך דיקור סיני עוזר תורם לירידה במשקל?

על מנת לקבוע כיצד דיקור סיני להרזיה יכול לתרום לתהליך ההרזיה האישי שלכם יש לבצע אבחון. רפואה סיני מביאה סגולות רבות של בריאות ואתם צריכים לבדוק איך אפשר וכדאי לשלב אותה באורח החיים שלכם. לאחר אבחון מהיר תקבלו המלצה על טיפולי דיקור סיני להרזיה שמתמקדים בחרדות, טיפולים שמזרזים את חילוף החומרים, טיפולים לצמצום החשק למתוקים ועוד.

את הטיפול מבצעים בקליניקה על ידי מטפל מוסמך ומנוסה. המחטים הן חד פעמיות וסטריליות. בתום השימוש המחטים יושלכו לפח. הדיקור כמעט ואינו מורגש כלל. הטיפול אינו כואב ואינו כולל תופעות לוואי. ניתן לשלב דיקור סיני להרזיה יחד עם כל שיטות האימון והתזונה הנכונה.

למי זה מתאים?

דיקור סיני יעיל ומומלץ בכל הגילאים. גברים ונשים בכל רחבי העולם מגלים עולם מופלא של בריאות. אתם לא תאמינו כמה בקלות אתם יכולים להרגיש טוב יותר. טיפולי דיקור סיני להרזיה ימלאו אתכם במרץ ויגרמו לכם להרגיש הרבה יותר טוב. הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה.

רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 אתר: https://rafaclinic.co.il/

כתיבת תגובה