דיקור סיני לנשים – בעיות פוריות

נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מה גורם לבעיות פוריות אצל נשים?

רוב בעיות הפוריות אצל נשים נגרמות ממגוון סיבות, כ-30% נגרמות ממחזור לא סדיר , כ-40% מבעיה באיברי הרבייה. מקרים רבים של בעיות פוריות נגרמים מסיבות שאינן ידועות. הרפואה המערבית לא תמיד יכולה לתת סביה ספציפית לבעיה ולא תמיד יכולה לפתור אותה.

כיצד דיקור סיני יכול לעזור לנשים המתקשות להרות?

דיקור סיני יכול לעזור במקרים רבים מאוד, לפתור תופעות כגון כאב ראש, טיפול במיגנרות, טיפול כאבי מחזור, כאבי רגליים, טיפול כאבי ברכיים ועוד. הדיקור עוזר לנשים שלא מצליחות להיכנס להריון באופן טבעי ולנשים שעוברות תהליכי הפרייה. שילוב של שינוי בתזונה לאור העקרונות של הרפואה הסינית עם צמחי מרפה מעודדי פורית יכול לעזור מאוד לפתור בעיות פוריות אצל נשים (וגברים).

האם דיקור סיני לבדו מספיק כדי לפתור בעיות פוריות אצל נשים?

התשובה לשאלה זו תלויה בסיבה שבגינה האישה מתקשה להיכנס להריון. דיקור סיני יכול לעזור מאוד במקרים בהם הקושי להיכנס להריון אינו מוגדר על ידי הרפואה הקונבנציונאלית. כ-10% מהנשים שלא מצליחות להרות לא יקבלו סיבה קונקרטית לכך מהרפואה המערבית. במקרים אלו, פעמים רבות די בטיפולי דיקור סיני על מנת להרות בהצלחה.

האם דיקור סיני יכול להחליף את הרפואה הקונבנציונאלית?

במקרים בהם הסיבה לחוסר הפוריות אצל האישה אכן מוגדרת כמו למשל בעיה פיזית במערכת הרבייה דיקור סיני לרוב לא יוכל להחליף את הרפואה הקונבנציונלית. עם זאת, נשים שעוברות הליכים כירורגיים או טיפולי פוריות יכולות לשלב דיקור עם טיפולים אחרים, רפואה משלימה במקרה זה תומכת בפעולות האחרות שנעשות. כך למשל, נשים שעוברות שאיבת ביציות והפריה יוכלו ליהנות מכל היתרונות של הדיקור הסיני – רגיעה של הגוף והנפש, איזון המערכת האנרגטית והורדת מפלס המתח בגוף. ידוע כי ככל שהאישה מתוחה יותר כך יורד הסיכוי להצלחה ההפריה. הדיקור בהחלט מרגיע את המערכת הפיסית כולה וכמובן גם את הנפש, עובדה שתורמת רבות להצלחת ההליך.

מה מומלץ לעשות במידה ואת סובלת מבעיות פוריות?

חשוב מאוד לגשת לייעוץ רפואי על מנת לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה במידת האפשר. מעבר לכך, חשוב מאוד לשמור על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה ושמירה על כושר גופני. מעבר לכך, בהחלט מומלץ לגשת לטיפול בדיקור סיני, בכל מקרה של בעיות פוריות, דיקור סיני יכול לעזור בין אם כטיפול ישיר בתופעה או כטיפול תומך.

כתיבת תגובה