דירות יוקרה בתל אביב

מהו הקסם העולמי של דירות יוקרה בתל אביב?

כל מי שגר בתל אביב או מתעניין מעט בשוק הנדל"ן בארץ בוודאי שם לב שרבים מרוכשי דירות יוקרה בתל אביב הנם תושבים זרים. אם הבטתם על בנייני היוקרה, קראתם את הברושורים המושקעים ותהיתם לעצמיכם מי יכול להרשות לעצמו לקנות דירות יוקרה בתל אביב (מעבר לשכבה כלכלית מסויימת מאוד בארץ) אז זוהי התשובה. שימו לב לנוכחות האינטרנטית בשפות אנגלית וצרפתית למשל של חברות תיווך וחברות בנייה כגון אביב, אאורה, גינדי ו-א.י. דוגמה נוספת: בניין המריבה שהוקם בשכונת נווה צדק ופונה אל הים נקרא בפי רבים "הבניין של הצרפתים". אם כן, מה מושך כל כך בדירות יוקרה בתל אביב שאין במקומות אחרים בעולם? כמובן שתל אביב חולקת יתרונות עם ערים נוספות, אך ללא ספק יש בה את הערבוב הנכון של כל היתרונות הללו, ועל כך נפרט.

דירות יוקרה בתל אביב – מרגישים בניו יורק

נתחיל במובן מאליו: רוכשי דירות רבים הנם יהודים אשר בלבם פינה חמה לישראל על אף שאינם גרים בה. אנשים אלה, גם אם אינם מתכוונים לגור בארץ כל ימות השנה, עדיין רואים בישראל בית ורוצים שיהיה להם שם מקום אליו יוכלו להגיע מתי שיחפצו. אך מדוע דווקא תל אביב?

דירות יוקרה בתל אביב נבנות ברף שלא היה מבייש אף מדינה מערבית עשירה. הביטו במפרט המפתה של גינדי, קראו באתרי חברות התיווך: לא רק שדירות יוקרה בתל אביב כיום מציגות את העיצוב היפה בארץ, הן גם מצויידות פעמים רבות במרחב מפנק המשותף לבניין או לקומפלקס – בריכת שחייה ופאסיליטיז רבים. אלה הם דברים שתושבי חוץ אמידים רבים מורגלים אליהם, מה גם שהאופי השיתופי הזה מאפשר להם נחיתה רכה ואפשרות להכיר ולהתחבר עם השכנים. אך דירות יוקרה נבנות כמעט בכל מקום. מה היחוד אם כן בדירות יוקרה בתל אביב?

קחו את כל היתרונות שלעיל ומקמו אותם בעיר תל אביב. מה עוד יש להוסיף? לא קשה להבין את סוד קסמה של העיר. חוף הים, מזג האוויר הקיצי, האווירה הפתוחה וריבוי השפות, בתי הקפה, המועדונים, חיי התרבות והלילה. תל אביב היא גם מרכז עסקי ותחבורתי ואידיאלית לתיירי עסקים. יש לה אופי ואנרגיה אשר קנו להם שם בכל העולם, וביחוד לאחר שנבחרה על ידי אונסקו כאתר לשימור עולמי בשל ארכיטקטורת הבאוהאוס הנפוצה בה. כל אלה עוזרים לנו להבין על קצה המזלג את התעניינות תושבי החוץ בדירות יוקרה בתל אביב.