דרך נפלאה להתקדם – פיתוח עסקי

להיפטר מהמינוס במהירות! במקרה שאתם דיי בטוחים שחייכם פשוט לא הולכים לאיפה שרציתם ושיותר נכון, אתם חשים מוגבלים מבחינה פיננסית על אף שאתם מרווחים הרבה , כדאי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת יעוץ אישי בתחום של בניית תקציב.

פיתוח עסקי, זה הפתרון?

יש מספר רב של כלים יישומיים שיכולים לעזור לכם בכל בקשור ללשרוד כלכלית את החודש. בשלב ההתחלתי, הנושא הכי חשוב הוא להיות פרקטיים ולהכיר את המצב הכלכלי שלכם. דברים כמו: גג ההכנסות שלכם, הוצאות סדירות, הוצאות הכרחיות ובזבוזים ובילויים, וע"פ אלו לקבוע צורת התנהלות. דוגמא-

סך ההכנסות – משכורת של 5500 ₪

הוצאות סדירות- משכנתא של 2400 ₪, שכר לימוד לילד 600 ₪, חוגים לילדה 350 ₪

דברים שחייבים- הוצאות רכב 550 ₪, חיתולים לתינוק 110 ₪

רק לאחר שנחסיר את סעיפי ההוצאות מההכנסות נוכל להבין כמה נשאר לנו לחסכון. על פי התחשיב שביצענו נפעל בשגרה ולא הפוך, כמו שמרבית האנשים נוטים לעשות.

היה ואתם לא טובים בניהול חשבונות, אנו ממליצים בחום שתחשבו ברצינות על אחד משירותי העזר הקיימים בתחום הזה של חשבונאות עצמית, כמו – ליווי כלכלי, חשוב לומר שכלל השירותים מתאימים לאנשים פרטיים וגם לארגונים.

בכל מקרה שתבחרו- לקחת שירותי יעוץ או "לשרוד" לבד, חשוב שתבינו שיש מספר מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. סיטואציות כמו: קניית רכב או הפסד משמעותי בבורסה. נסיבות כאלו מתאפיינות בשינוי גדול של סך ההכנסות וגם של שגרת ההוצאות בפרק זמן נתון.

כשם שהסברנו במאמר, יש המון דרכים שיכולות לסייע לאנשים להתנהל פיננסית בצורה פיקחית, הדבר החשוב הוא להבין ולחשוב למה אתם זקוקים, אם מידע אודות יועץ עסקי ? או בכלל ייעוץ מס, הכל תלוי במקרה.

טיפ מרכזי בעולם הזה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שחושבים "לעסק שלי זה לא יקרה" או גם "אני מאמין שאני מבין" אלא להיות ערניים ולדעת היטב מה משתנה בסיבבתכם בנושא התקציב.

נקודה לסיום, במקרה שאתם לא בטוחים בוודאות מה אתם צריכים, או אם ישנן עוד שאלות או תהיות אחרות", "אנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו ולמצוא פתרונות איכותיים.

כתיבת תגובה