דרכים להכנת קליפ עצמי לאירועים שונים

כמעט בכל אירוע כמו ימי הולדת, חתונות, בת מצווה ועוד נראה קליפים בהם מופיעים בעלי השמחה. עלותם של קליפים אלו יכולה להגיע לסכומים גבוהים, תלוי בהפקת הקליפ, מה רוצים לצלם ואיפה וכמובן האם נדרשת הקלטת שיר באולפן הקלטות, מה שמייקר אף יותר את ההפקה.

לרוב, ניתקל בילדות שהגיעו לגיל המצווה שרוצות קליפ בת מצווה . לא כל הורה יכול להרשות לעצמו לשלם בעבור הפקת קליפ זה. יש ילדות שירצו ויסתפקו במצגת תמונות צנועה כשברקע מתנגן שיר שאהוב עליהן ואותה מצגת תוקרן במהלך האירוע. אך לרוב, ירצו הילדות קליפ לבת מצווה , דבר הנוגע מתחרותיות השוררת בין הבנות בכיתה ולמי יש את הקליפ הכי יפה מבין כולן. הורים בעלי יכולת, יתקצבו את הקליפ ויאפשרו הפקה יקרה יותר עם אפשרויות רבות יותר בכל הקשור לתנאי הצילום, מקומות ואתרים נגישים, אביזרים ותחפושות, הקלטת שיר באולפן הקלטות ועוד. הורים אחרים, לא תמיד יוכלו להשקיע בהפקת קליפ לאירוע אך עדיין יחפשו אחר פתרון כיוון שאינם מעוניינים לגרום לבתם עגמת נפש.

גם הבנים מעוניינים בהפקת קליפ או מצגת לבר מצווה , אך נראה כי אצל הבנות הדבר יותר מקובל.

אם יש בידכם מצלמת וידאו ביתית, הרי שניתן לתכנן מראש איך ייראה הקליפ ומה תוכנו. לאחר שתכננם את הקליפ, יש לבחור לוקיישנים מתאימים אשר לא דורשים תשלום או אישורים לצלם במקום ונגישים לכם. לאחר מכן, תשתמשו במצלמה הביתי ותנסו לייצב אותה כמה שאפשר על מנת שהתצלום ייראה נקי ומוקפד. לאחר שסיימתם לצלם, יש להעביר את הקבצים למחשב וניתן לחפש תוכנת עריכה פשוטה ונוחה למשתמש בחינם, לרוב, נקבל תוכנת עריכה פשוטה המגיעה יחד עם קניית המצלמה הביתית. בתוכנה זו נוכל לסדר את הקטעים המצולמים על פי הסדר שנרצה ולחתוך קטעים שלא יצאו טוב, להוסיף מוזיקה מתאימה וכמה כתוביות. כמובן שאם כל זה מסובך לכם יותר מדי, תמיד אפשר למצוא צלם מתחיל או מקצועי שיספק קליפ בהתאם לתקציב. אם בכל זאת אינכם רוצים להשקיע סכום כסף גבוה, ניתן למצוא בן משפחה או חבר קרוב שיודע לצלם ולערוך ולבקש את עזרתו בהכנת הקליפ.