האהבה של ילדים לקסמים

אם עדיין לא הבנתם, ילדים מטורפים על קסמים, הרי הם מטבעם אנשים קטנים ותמימים (רוב הזמן), מלאי סקרנות ובחיפושים בלתי פוסקים אחר הרפתקאות, וקוסמים עונים להם על כל הדחפים האלו בעזרת אחיזות עיניים בלבד.

אם הילדים שלכם סקרנים מספיק, וגם אם הם כבר לא בגיל שבו מאמינים שיש כזה דבר קסמים אמתיים, בכל פעם שאתם חוגגים להם ימי הולדת בדרום תצטרפו לחגיגה קוסם שיעשה מופע קסמים באורך מלא.

מופע קסמים עובד מהר מאוד כשנהנים, ובייחוד כשאתה ילד, למרות חוסר הסבלנות, ולכן חשוב שלא להסתפק במופע של חצי שעה בלבד. במקום זאת, תזמינו קוסם למופע של שעה, לפחות. היו בטוחים שאם הקוסם מלהיב מספיק הילדים לא יהיו חסרי מנוחה כמו בדרך כלל.

ימי הולדת בבאר שבע יהיו מוצלחים ככל שהקוסם יהיה כריזמטי יותר וככל שאחיזות העיניים יהיו טובות יותר. כדי לדעת עד כמה הקוסם והקסמים שלו טובים ויכולים להלהיט את הילדים, קחו קבוצת מדגם קטנה של ילדים, מספיק אפילו שניים או שלושה ילדים, שאיתה תעשו אודישנים לקוסמים (אלא אם כן אפשר לראות סרטונים של הקוסמים באינטרנט ואז לא צריך להטריח אותם). הייתם יכולים לבחור לבד, אבל מה שמלהיב בעיניכם לא בהכרח מלהיב ילדים קטנים.

עוד דבר חשוב שמשפיע על מידת ההנאה של הילדים ממופע הקסמים שהם צופים בו הוא איזה מן חלק הם לוקחים במופע, כלומר האם הם קהל פעיל או בגד צופים בלבד. ימי הולדת בדרום יהיו הרבה יותר מהנים לילדים אם הם יוכלו לקחת חלק פעיל בקסמים. כמעט לכל קסם מלהיב באמת צריך מישהו שישמש כשוליה, ובדיוק כאן יכולים להיכנס הילדים.

אם כן, אמן אשליות הוא קוסם לכל דבר בעיניהם של הילדים, ועל כן אחיזות העיניים שלו הם קסמים אמתיים. מעניין לראות שלמרות כל ההתפתחות המהירה שלהם כיום לעומת עשורים קודמים, ילדים של ימינו עדיין מתרגשים ונלהבים מדברים פשוטים שגם אנחנו כילדים התלהבנו מהם. אז אל תאכזבו את הילדים שלכם ואת הילד הקטן שבתוככם, וליום ההולדת הבא של אחד הילדים תזמינו קוסם.