האירוע המושלם עם התקליטן המושלם

אירוע לחברים או משפחה הוא אירוע חשוב, בייחוד אם יש בו המוני אנשים, גם אם לא מכירים אותם טוב או באופן אישי. כדי ליצור אירוע מושלם שכולם ייהנו בו, חשוב לבחור את התקליטן הכי טוב בסביבה, וביחד לבחור את הסט (רשימת השירים) הכי טוב שגם מתאים לאירוע.

בחירת תקליטן לארוע היא לא תורה מסיני, וכל מה שצריך זה רשימה של כמה תקליטנים, שאותה אפשר להשיג דרך אנשי קשר – חברים, קרובי משפחה – וליצור קשר עם כל אחד מהם ולשאול את הדברים החשובים- ניסיון ועלויות, עד שמוצאים את זה שרוצים שיהיה אחראי על המוסיקה, בהתאם לקריטריונים האלה.

אם מדובר באירוע שבו צריך או רוצים להרשים את מי שיהיה נוכח, כדאי לנסות להתגמש כמה שיותר במחיר, כי ככל שהתקליטן טוב יותר, כך הוא גם גובה יותר.

תקליטן בחיפה הוא הכרחי לכל אירוע שאינו אינטימי, כלומר חייב להיות תקליטן בכל אירוע שיש בו עשרות אנשים ומעלה, כמו חתונה, מסיבה במועדון, מסיבות השקה וכדומה. אבל באירועים שהתקליטנים לא טובים, נדמה שהיה עדיף שלא היו מביאים אותם בכלל. על כן, הבחירה של התקליטן היא קריטית.

אחרי בוחרים תקליטן בצפון לאירוע שמארגנים, צריך לשבת עם התקליטן ולהתחיל לתאם ציפיות, הן מבחינת הסאונד שרוצים, הן מבחינת הזמן והן מבחינת התשלום בהתאם לזמן. חשוב להסביר לתקליטן לגבי סוג האירוע והסגנון שלו, כדי שבחירת השירים שיושמעו לאורך כל האירוע יהיו מתאימים.

אם אתם חושבים שאך ורק אתם מחליטים איזה שירים יהיו, אתם צודקים, אבל זה לא אומר שלא כדאי לכם להקשיב לעצות שהתקליטן נותן לכם, למשל, לצמצם את רשימת השירים שאתם אוהבים ורוצים להשמיע הרבה שירים אבל שככל הנראה רוב האורחים לא יאהבו, או השמעת שירים מסוימים ברגעים מסוימים באירוע.

כמובן שהשירים שמושמעים תלויים בתגובה מצד הנוכחים שאתם מצפים לקבל. אם אתם רוצים להרקיד אותם, אתם צריכים להשמיע שירים קצביים שאפשר לרקוד להם. אם אתם רוצים לתת להם כמה דקות של אתנחתא, כמו בחתונות שיש הפסקות כדי לאכול בין לבין הריקודים, צריך באתנחתות האלה לשים מוסיקה מרגיעה וקלילה יותר.