האם אתה מועמד טוב לליסינג

מי צריך ליסינג ? המועמדים הטובים ביותר לחכירה :

שירותי ליסינג רכב זה שירות אשר עובד טוב עבור מלא אנשים ,השאלה היא האם גם אתה מביניהם?

במידה ואתה שוקל לבצע חכירת רכב אתה צריך קודם כל להחליט אם אתה סוג הנהג שפתרון ליסינג הכי הולם אותך ואם האורך חיים שלך אכן מתאים לכך,שירות מסוג זה עובד טוב לסוג מסויים של אנשים וסוג מסויים של נהגים ,האם אתה שייך לסוג הזה?

 האם ליסינג לרכב מתאים לך?

למרות שאתה יכול ליתרונות הרבים אשר הליסינג מציע כדאי לך לשקול את השאלות הבאות לפני שאתה מקבל החלטה,אם תענה בחיוב לכל שאלה אשר תצויין בהמשך זה אכן אינדיקטור  שחכירת רכב אינה מתאימה לך כדי לעשות אחרת יכול לגרום לך לכאב וצער כספי מיותר.

 האם אתה חושב שתרצה לסיים את הליסינג שלך מוקדם יותר?

חוזי חכירה נכתבים בכוונה כדי להרתיע,ואפילו למנוע סיום מוקדם,ובשביל לסיים מוקדם יותר תצטרך לשלם דמי סיום ואת כל שאר התשלומים שנותרו ,ולכן במידה ואתה מבצע ליסינג אתה צריך חיים יציבים ועבודה טובה בכדי למזער את האפשרות שתצטרך לסיים את החוזה בשלב מוקדם יותר,הרצון לסיים את החוזה מוקדם יותר הוא אחת מהבעיות שרבים מהאנשים שבוחרים בחכירה ולא באפשרות של קניית רכב למשל נתקלים בה.

האם אתה בדרך כלל  נוהג ברכב שלך יותר מ 15,000 ק"מ בשנה?

חוזי החכירה בדרך כלל מגבילים את מספר הקילומטרים שרכב יכול לעבור בשנה בין 10,000 ק"מ ל 15,000 ק"מ , בצורה אופיינית אם אתה חורג מהמכסה שלך אתה תקבל חיובים אקסטרה בתום תקופת הליסינג של שימוש חריג מבחינת קילומטרים במידה ואתה יודע מראש שאתה הולך לחרוג כדאי לרכוש מראש תעריף נמוך יותר על חריגה בכמות הקילומטרים.

האם אתה חושב שתרצה לעשות התאמה אישית למכונית שלך, תעשה שינויים או תצבע מחדש?

רכב ליסינג אינו שייך לך,הוא שייך אל חברת ליסינג ולכן אתה לא יכול לבצע שינויים ולהתקין ציוד מותאים אישית אשר משנה את הרכב,במידה וכן תעשה סביר להניח שתשלם על הוצאות תיקון על השינויים אשר ביצעת והחזרת הרכב למצבו הקודם.רוב האנשים לא מעוניינים לשנות את הרכב שלהם.

האם אתה מתעלל במכונית שלך? האם תיכשל לשמור על המכונית שלך במצב טוב?

חברות ליסינג דורשות להחזיר את רכבם בתום תקופת החכירה במצב נורמלי של בלאי,מעבר לכך אתה תשלם את העלויות של הנזקים,אתה אחראי על הביטוח ,תחזוקה , אחזקה בדיוק במידה והיית מבצע רכישת רכב ישנם אנשים אשר מוטעים במחשבתם שזאת אחריותה של חברת החכירה ,רוב האנשים אשר משתמשים בשירות זה כדי להחזיק רכב מצליחים לשמור עליו כאילו הם רכשו את הרכב.

בכתבה הבאה נעסוק בשאלות הנוספות שכדאי לך לשאול את עצמך אם אתה הטיפוס של ליסנג

כתיבת תגובה