האם סיגריות אלקטרוניות מועילות לגמילה מעישון?

הקושי הממשי העומד בפני אנשים המנסים להיגמל מעישון טמון בהרגל שהם טיפחו במשך שנים ארוכות, והוא הצורך של שליפת הסיגריה מהקופסה, בכל רגע נתון. ולכן, סיגריות אלקטרוניות מהוות היום הפתרון הנוח והאסתטי ביותר למי שהתחילו תהליך של גמילה מעישון.

האם סיגריות אלקטרוניות הן הפתרון המושלם לגמילה מעישון?

ביום בהיר אחד, מעשנים כבדים צריכים להיפרד מהרגל של עשרות שנים, כדי להציל את הבריאות שלהם, ולא לגרום נזק בריאותי לסביבה.

עבור רבים מהם, השינוי צריך לבוא מבפנים, מההבנה שהנזק הבריאותי הנגרם להם ולסביבה הוא בלתי הפיך, ועליהם למצוא תחליף לסיגריות האהובות, אך המזיקות.

סיגריות אלקטרוניות הן המילה האחרונה בכל מה שקשור בניסיון להפסיק לעשן, ובשנים האחרונות, הן מוכיחות את היעילות שלהן במאבק נגד העישון.

מי שהחל בתהליך של גמילה מעישון, מתחיל עם סיגריות אלקטרוניות, ועם הזמן, מפסיק לגמרי לעשן, או, שמי שממש קשה לו להפסיק, עובר לעישון של סיגריות אלקטרוניות, כתחליף קבוע, שאינו מזיק מבחינה ביולוגית, אך עושה את העבודה מבחינה פסיכולוגית.

איך זה להמשיך לעשן ולא לסבול מנזקי העישון?

ההתמכרות לעישון מתחילה מסיבות חברתיות, ממשיכה לסיבות פסיכולוגיות, ומתייצבת על סיבות ביולוגיות.

אם בהתחלה, אדם מתחיל לעשן כדי להיות חלק "מהחבר'ה", בהמשך הוא מתמכר לסיגריות, כי הן "מרגיעות" אותו והוא רגיל, בכל פעם שמישהו מעצבן אותו או שהוא צריך להתמודד עם בעיה מסוימת, לשלוף את הסיגריה, המרגיעה.

עם הזמן, ההתמכרות הופכת להתמכרות ביולוגית, כי הגוף התרגל לקבל את מנות הניקוטין שלו. מדי פעם, כשהגוף חש בצורך במנת הניקוטין שלו, האדם מתחיל לחפש את הסיגריה, כמו שנרקומן מחפש את הסמים שלו. סיגריה להפסקת עישון, יכולה לסייע רבות במלחמתם של המעשנים בהרגל המזיק שלהם.

האם סיגריה להפסקת עישון היא באמת פתרון בטוח?

סיגריה להפסקת עישון באה על תקן של מנת הניקוטין שסיגריה אמיתית מספקת למי שמכור לסיגריות. אך בניגוד לסיגריות רגילות, סיגריות אלקטרוניות מכילות מנת ניקוטין קטנה ביותר, שאינה מזיקה לבריאות, אך מאפשרת למעשנים להקטין את הכמויות שאליהן הם רגילים, ועם הזמן, להפסיק לגמרי את ההתמכרות שלהם לסיגריות.

סיגריה להפסקת עישון מספקת למעשנים את הצורך שלהם בניקוטין, אך בניגוד לסיגריות רגילות(שהתייקרו מאד בזמן האחרון), סיגריה להפסקת עישון, מאפשרת לקחת ממנה כמה נשיפות, אשר מספקות לגוף את מנת הניקוטין שלו.

כמובן שלעישון של סיגריות אלקטרוניות יש עוד כמה יתרונות. אחד מהבולטים שביניהם, הוא הנושא האסתטי. סיגריה להפסקת עישון אינה מפיצה ריח מחניק כמו סיגריה רגילה, היא אינה ממלאת את החדר בעשן שמזיק לסביבה, והיא, אינה גורמת למעשנים לשיעול טורדני, שמפריע להם ולסובבים אותם.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כתיבת תגובה