הארכת שיער על ידי שימוש בתוספות שונות

הארכת שיער היא הליך פשוט המאפשר לכל אחת מאיתנו, ליהנות משעיר ארוך יותר ומלא יותר ללא צורך בהמתנה לשיער שיגדל מעצמו. בעבר נחשבה הארכת שיער להליך לא מאוד שכיח, אך כיום הארכת שיער נחשבת לפופולארית מאוד בארץ במגוון של מקרים שונים.

 

 

הארכת שיער לא רק לאירועים מיוחדים

 

הארכת שיער לרגל אירועים ושמחות משפחתיות, הם הסוג הנפוץ ביותר של הארכת שיער, אך כאמור הליך זה נעשה היום באופן שגרתי גם בקרב נשים המבקשות ליהנות משיער ארוך ושופע בשגרת היומיום.

 

 

תוספות השיער

 

הארכת שיער באופן טבעי נעשית על ידי הצמדת תוספת שיער מסוגים שונים לפי צורך ורצון הלקוחה הספציפית. ניתן למצוא תוספת שיער בשלושה סוגים עיקריים:

 

1.      תוספת שיער סינטטית – תוספות שיער אלו נחשבות לתוספות השיער הנחותות ביותר ומתאימות על פי רוב לשימוש חד פעמי וקצר (חתונה, אירוע מיוחד וכיו"ב). מגען של תוספות שיער סינטטיות אינו מרגיש טבעי ועל כן אינן מתאימות במיוחד כתוספת של הארכת שיער קבועה.

 

2.      תוספת שיער אדם מעובדת – על אף שסוג זה של תוספות שיער נחשב לאיכותי הרבה יותר מתוספות שיער סינטטיות, נשים רבות מעדיפות להימנע בלעשות הארכת שיער על ידי שימוש בתוספות שיער כנ"ל. הסיבה לכך נובעת בעיקר מההתבלות המהירה של תוספות השיער המעובדות. הליכי העיבוד של תוספות שיער אדם כוללות, יישור בחום גבוה, הבהרה ו/או צביעה על ידי כימיקלים שונים ולבסוף גם ציפוי השיער בסיליקון על מנת להאריך את חיי התוספת. למרות שכבת הסיליקון, הארכת שיער על ידי תוספות מעובדות, נוטה להתבלות במהירות גבוהה.

 

3.      תוספת שיער אדם בלתי מעובדת – הארכות שיער לזמן ממושך, על פי רוב נעשית על ידי תוספות שיער אדם מסוג זה. מכירת שיער טבעי על ידי נשים ממוצא אירופאי מאפשרות למעשה את יצורן של תוספות שיער אלו. השיער ממנו מיוצרות תוספות אלו, הוא שיער טבעי באיכות גבוהה, שלא עבר תהליך כימי ו/או עיבוד בחום גבוה. הארכת שיער בתוספות כאלו לרוב תעלה יותר, אך מנגד נראית טבעית יותר ומחזיקה זמן רב יותר.

 

 

ישנה תגובה אחת על “הארכת שיער על ידי שימוש בתוספות שונות

  1. אם תוספות שיער אז מאיזה סוג שיער?
    תוספות שיער באיכות ירודה יוצרת מראה מרושל, כמו בובה ישנה שעבר זמנה.
    חשוב להקפיד על איכות גבוהה של השיער המשמש לתוספות.

כתיבת תגובה